اخبار داغ

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

۱۲۰ جهادگر از آذربایجان‌غربی به معمولان لرستان اعزام شدند/ توزیع روزانه ۱۵ هزار غذا توسط اکیپ حسینیه ثارالله ارومیه

۱۲۰ جهادگر از آذربایجان‌غربی به معمولان لرستان اعزام شدند/ توزیع روزانه ۱۵ هزار غذا توسط اکیپ حسینیه ثارالله ارومیه
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی همت و غیرت را از بارزترین ویژگی های جهادگران بسیجی در کمک به سیل زدگان عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، در حاشیه در جریان بازدید از مناطق سیل زده بخش معمولان لرستان، اظهار داشت: همت و غیرت و همدلی و همراهی نیروهای جهادی که شامل اقشار مختلف طلاب بسیجی و دانشجویان استان هستند و به یاری هموطنان خود در معمولان لرستان آمده اند بی مثال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: سیل موجب تخریب روستاها و شهرهای مختلفی شده ولی تلاش و غیرت بسیجیان در مشارکت به هموطنان سیل زده که سعی در آبادانی روستاها و منازل روستاییان دارند ستودنی است.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، گفت: وقتی دیدم بسیجیان ما در جابجایی اسباب و لوازم منزل یکی از سیل زدگان و تزریق روحیه امید به اهالی آن خانه تلاش می کنند، اشک شوقی را در چشمان افراد آن خانواده دیدم که آنان را نسبت به ساخت خانه و کاشانه خود امیدوار کرده است.

,

سردار شهسواری، با اشاره به تعداد اکیپ های اعزامی از آذربایجان غربی ابراز کرد: آذربایجان غربی چند اکیپ دارد، اکیپ نانوایی سیار که مشغول پخت نان در منطقه هستند و اکیپ آشپزخانه سیار که از ۱۰ روز قبل اعزام شده و در یکی از روستاهای خرم آباد مستقر شد.

,

وی، ادامه داد: روزانه ۵ هزار صبحانه، ۵ هزار ناهار و ۵۵۰۰ شام بین روستاهای سیل زده توزیع می شود که همه پشتیبانی مادی آن از طریق گروه های مردمی، پایگاه های بسیج و سپاه از مردم جمع آوری می شود.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، با اشاره به تعداد گروه های جهادی اعزام شده به استان لرستان تاکید کرد: ۱۲۰ نفر در قالب گروه های جهادی طلبه و دانشجویان بسیجی به منطقه اعزام شده و گل و لای خانواده های سیل زده را تمیز می کنند.

,

سردار شهسواری، افزود: حادثه سیلی که در ۷ استان و ۴۰۰ شهر و روستای کشور ما را در بر گرفت و ساکنان این مناطق را درگیر مشکلات کرد، هریک از مردم را به صورت تک به تک به صورت ملت قدرتمند و منسجم و با صلابت ساخت و مردم انقلابی و مومن کشورمان به صورت فوری به یاری سیل زدگان شتافتند.

,

وی، بیان کرد: استان آذربایجان غربی که همواره در دوران مختلف انقلاب حماسه های بی نظیری از خود در عرصه های دفاع مقدس برجای نهاده پس از سیل نیز به یاری هموطنان خود در استان گلستان و لرستان آمده است.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، با حضور در منزل یکی از سیل زدگان در یکی از روستاهای معمولان که نیروهای جهادی استان در حال کمک رسانی به بازسازی این خانه بودند، گفت: به گفته صاحب منزل این خانه به هنگام سیل ۲ متر در زیر سیل بوده و تمام اسباب و لوازم منزل بین گل و لای از بین رفته است.

,

سردار شهسواری، تاکید کرد: بسیجیان آذربایجان غربی به یاری هموطنان خود در این شهر آمده و گل و لای را از خانه اهالی این خانه و دیگر خانه های این منطقه تمیز می کنند.

,

وی، با بیان اینکه به خود میبالیم که توفیق خدمت گذاری به مردم غیور لرستان که حماسه های بی بدیلی در ۸ سال دفاع مقدس از خود بر جای گذاشتند داریم، گفت: مردم آذربایجان غربی با افتخار برای هموطنان خود در لرستان کارگری و خادمی برای شما مردم را با کمال میل انجام می دهد تا زمانی که لبخند رضایت را بر چهره شما ببینیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه