اخبار داغ

رئیس جدید آموزش و پرورش تکاب معرفی شد

رئیس جدید آموزش و پرورش تکاب معرفی شد
طی مراسمی حمید علی نیا به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش تکاب معرفی شد و از خدمات پنج ساله یحیی علی پناه در طول خدمتش به آموزش و پرورش تقدیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، طی مراسمی با حضور معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی و امام جمعه و فرماندار تکاب و سایر مسوولین شهر حمید علی نیا به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان تکاب معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

در این مراسم حمید علی نیا به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش تکاب معرفی شد و از خدمات پنج ساله یحیی علی پناه در طول خدمتش به آموزش و پرورش تقدیر شد.

,

امام جمعه تکاب در جلسه تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش تکاب گفت: آموزش پرورش مهم ترین نهاد در نظام ماست که باید به بهترین نحو در بحث آموزش و تربیت دانش آموزان همت کند چرا که تاثیری که آموزش و پرورش بر روی روح و روان دانش آموزان دارد را هیچ نهادی نخواهد داشت از این رو باید در جهت موثر واقع شدن آموزش ها بیشترین تلاش را کند.

,

وی افزود: تربیت دینی و انقلابی دانش آموزان لازمه ساختن جامعه مناسب است و در کنار آن ارتقاء سطح آگاهی های اجتماعی و قدرت نقد و مطالبه گری باعث توسعه یافتگی بیشتر و احقاق حق شهرستانی مثل تکاب می شود.

,

حجت الاسلام برادری گفت: دوران مدیریت آقای علی پناه، نهاد آموزش پرورش در شهرستان بی حاشیه بود، امیدوار هستیم در زمان مدیریت آقای علی نیا نیز اهتمام به مسائل آموزشی و کیفیت بخشی به برنامه های تربیتی و دینی، جزو اولویت ها باشد و  از کشیدن ابن نهاد به حاشیه ها خودداری گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه