اخبار داغ

فرمانده گروه توپخانه 61 محرم:

مبنای حرکت سپاه ولایت محوری و خدمت مجاهدانه به مردم است

مبنای حرکت سپاه ولایت محوری و خدمت مجاهدانه به مردم است
فرمانده گروه توپخانه، پدافند هوایی و موشکی 61 محرم گفت: آنچه که امروز نظام سلطه و در راس آن آمریکای جنیاتکار را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصبانی کرده مبنای حرکت این نهاد مقدس است که در مدار ولایت فقیه و خدمت مجاهدانه به مردم گام بر می دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ عباس حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی هسته‌های مقاومت در درون کشور شکل گرفت اما هنوز به سازوکار و شاکله و سازمان‌دهی نرسیده بود که توطئه قائله‌های قومی مذهبی مرزهای کشور را فراگرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی تصریح کرد: قائله‌های کردستان، گنبد، سیستان و خوزستان همه در شرایطی به وجود آمد که امریکا قصد فروریختن درخت نوپای انقلاب اسلامی را داشت که در همین ایام نهاد سپاه پاسداران شکل گرفت و به دفاع از حریم کشور برخاست.

,

 

,

حسینی هدف از تشکیل سپاه را فراتر از یک نیروی امنیتی و نظامی صرف دانست و افزود: سپاه پاسداران با کلیدواژه ایمان و معنویت برای حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف شکل گرفت و به فضل الهی تا به امروز نیز موفق بوده است.

,

 

,

فرمانده گروه توپخانه 61 محرم خاطرنشان کرد: پس از قائله‌های قومیتی، ترور شخصیت‌های برجسته نظام و جنگ تحمیلی 8 ساله، کشور وارد دوران سازندگی شد و اینجا نیز سپاه با حضور در میدان محرومیت‌زدائی در کنار دولت‌ها و دوشادوش مسئولان بنا به اجرای طرح‌های بزرگ سازندگی کشور نهاد.

,

 

,

حسینی افزود: امروز آن درخت نوپای انقلاب اسلامی به یک قدرت بین‌المللی تبدیل‌شده و هراس نظام سلطه و بخصوص سردمداران مستکبر آمریکا را در پی داشته چراکه اگر چنین قدرتی نبود این مقدار تحریم، تهدید و هراس معنای نداشت.

,

 

,

فرمانده گروه توپخانه، پدافند هوای و موشکی 61 محرم گفت: آنچه امروز نظام سلطه و در رأس آن آمریکای جنایتکار را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  عصبانی کرده مبنای حرکت این نهاد مقدس است که در مدار ولایت و خدمت مجاهدانه به مردم گام برمی‌دارد.

,

 

,

وی در تشریح ولایت مداری و ولایت محوری سپاه افزود: عده‌ای قصد داشتند که این نهاد برخاسته از قانون اساسی و مردمی را به سمت احزاب و جناح‌ها ببرند تا در موقعیت‌های خاص خود از آن بهره‌برداری کنند اما سپاه پاسداران به‌دوراز هرگونه جناح‌بندی سیاسی و گروهی همچنان به خط خود که همان مدار ولایت‌فقیه است ادامه داده و در این راه از هیچ کوششی تاکنون فروگذار نبوده است.

,

 

,

حسینی، خدمت مجاهدانه و خالصانه به مردم را دومین ویژگی برجسته و مبنای حرکتی سپاه عنوان کرد و بیان داشت: خدمت مجاهدانه به مردم بدون هیچ چشم‌داشتی و به‌دوراز هرگونه تعریف و تمجید و مطاع دنیوی در نهاد سپاه پاسداران نهادینه‌شده و نمونه بارز آن را می‌توان در حادثه اخیر سیل به مناطق مختلف کشور شاهد باشیم که چگونه سبز پوشان سپاه در کنار نیروی عظیم مردمی بسیج و همچنین ارتشیان و نیروهای امدادی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه