اخبار داغ

به همت هیئت‌های مذهبی انجام شد؛

ارسال کمک‌های مردم نکا به سیل‌زدگان گلستان

ارسال کمک‌های مردم نکا به سیل‌زدگان گلستان
مدیر تبلیغات اسلامی نکا گفت: به همت هیئت های مذهبی و موسسات قرآنی این شهرستان، کمک‌ها و وسایل ضروری مورد نیاز مردم سیل‌زده به شهرستان‌های آسیب‌دیده استان گلستان ارسال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اعزام گروه‌های مختلف جهادی برای کمک به مردم سیل زده شمال کشور، اظهار کرد: در چند روز گذشته و پس از وقوع سیل در استان‌های شمالی کشور، گروه‌های مختلف جهادی متشکل از روحانیت و هیئت‌های مذهبی در کنار نیروهای بسیج برای کمک‌رسانی به این منطقه اعزام شدند.

وی افزود: پس از آن نیز حضور و کمک‌رسانی در شهرهای سیل‌زده استان گلستان در دستور کار گروه‌های جهادی شهرستان قرار گرفت که به همت تشکل‌های مذهبی و موسسات قرآنی شهرستان نکا، برای کمک ‌ به مردم مناطق سیل‌زده استان گلستان، اقلام مورد نیاز تهیه و به شهرستان آق‌قلا ارسال شد.

مدیر تبلیغات اسلامی نکا با بیان تهیه اقلام ضروری براساس اولویت‌های اعلام شده، خاطرنشان کرد: در تماس با آق‌قلا فهرستی از اقلام ضروری و مورد نیاز تهیه و به هیئت‌های مذهبی و موسسات قرآنی اعلام و پس از جمع‌آوری به استان گلستان ارسال و تحویل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آق‌قلا شد.

این مسئول اضافه کرد: وسایل ضروری تهیه شده شامل این اقلام شامل خوراکی‌هایی که ماندگاری بالا مانند انواع کنسروها، آب معدنی، وسایل بهداشتی مانند پوشاک و شوینده به همراه البسه و پتو می‌باشد.

وی این اقلام را علاوه بر کمک‌های تهیه و ارسال شده با تحویل به نهادهای مسئول شهرستان در روزهای گذشته دانست و گفت: البته هدایا و کمک‌های زیادی توسط هیئات مذهبی و مساجد جمع‌آوری شده که تحویل نهادهای مربوطه شده است و این کمک‌رسانی همچنان ادامه خواهد داشت.

سهرابی حس همدلی و کمک‌های انسانی فراوان هموطنان پس از وقوع سیل را ازجمله اثرات مثبت این حجم بالای نزول رحمت الهی در کشور برشمرد و تصریح کرد: البته باید به این نکته توجه داشت که این سیل علاوه بر ایجاد مشکلات برای مردم روی دیگری داشت که بسیار امید بخش و جالب توجه است که آن همدلی و نوع‌دوستی مردم بوده که همه پای کار آمدند تا در حد خود از آلام هموطنان خود بکاهند.

وی افزود: دولت و ملت در کنار نیروهای مسلح و دستگاه‌های امدادرسان، تشکل‌های مختلف، گروه‌های جهادی و داوطلب، همه و همه یک‌دل و هم‌صدا نمایش بی‌نظیری از وحدت را به نمایش گذاشتند و این سرمایه‌ای بی‌نظیر است که در کمتر نقطه‌ای از جهان می‌توان آن را پیدا کرد.

مدیر تبلیغات اسلامی نکا، گفت: اقلام تهیه شده با حضور اعضای شورای هیئت‌ها و مسئولان مذهبی به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آق قلا به منظور توزیع میان مردم آسیب دیده از سیل تحویل داده شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه