اخبار داغ

تجمع اهالی روستاهای پایین دست سد چندیر جرگلان مقابل سد

تجمع اهالی روستاهای پایین دست سد چندیر جرگلان مقابل سد
تعدادی از اهالی روستاهای پایین دست سد چندیر جرگلان در اعتراض به رها شدن آب سد و خراب شدن پل های موقت عبور و مرور در مقابل این سد تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، واحد خالدی عضو شورای شهرستان رازوجرگلان و عضو شورای بخش جرگلان در این باره گفت: مردم از مسئولین سد چندیر به دلیل رهاسازی بیش از حد آب که پل های موقت ساخته شده را خراب می کند به سطوح آمده و در مقابل سد تجمع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک, ، , واحد خالدی عضو شورای شهرستان رازوجرگلان و عضو شورای بخش جرگلان در این باره , گفت: مردم از مسئولین سد چندیر به دلیل رهاسازی بیش از حد آب که پل های موقت ساخته شده را خراب می کند به سطوح آمده و در مقابل سد تجمع کردند.,

وی افزود: اهالی روستاهای پایین دست از جمله قره پالچق، قزل ، کرپشلی پایین و کیلوپنجه چندین بار پل موقت برای عبور و مرور احداث کردند اما آب سد هر بار پل ها را خراب کرد.

,

عضو شورای شهرستان راز و جرگلان تاکید کرد: بیشتر خرابی ها در شب اتفاق می افتد چراکه شب ها رهاسازی آب دوسه برابر می شود.

,

خالدی افزود: در سمت دیگر رودخانه چندیر بعد از سد ۸  روستای قزل، قره پالچق، کرپشلی پایین، کیلوپنجه، اشتوت بالا، حبک، آیرقایه، کلاته های نصر بردن، خیر آباد، ایپکلی و... نیز وجود دارد که داراری نزدیک به ۳ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت است که با آب سد دست و پنجه نرم می کنند و تمام نگرانی آنها هر روز عبور از آب رهاسازی شده سد است .

,  .,

وی با بیان اینکه ما درک می کنیم که باید به ناچار بخشی از آب سد راه سازی شود اما درخواستی که داریم این است که پل هایی برای عبور و مرور اهالی احداث شود تا مردم در رفت و آمد به مشکل بر نخورند و بتوانند نیازهای روزانه خود را تامین کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه