اخبار داغ

به منظور کنترل روان آب در بجنورد؛

خندق های سه گانه بجنورد تعریض و گودبرداری شدند

خندق های سه گانه بجنورد تعریض و گودبرداری شدند
شهردار بجنورد گفت: با توجه به بارندگی های بهاری که با آن مواجه هستیم برای کنترل روان آب ها و هدایت آنها به خارج از شهر، سه خندق در بجنورد تعریض و گودبرداری شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، روح الله براتیان، شهردار بجنورد درباره کنترل روان آب ها در بجنورد اظهار کرد: اتصال کانال های فرعی بجنورد به کانال بزرگ جنوب شهر بجنورد ( میدان دفاع مقدس تا پارک آفرینش) انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,  ,

براتیان همچنین افزود: خندق های سه گانه شهر بجنورد را تعریض و گودبرداری کردیم و تمامی مسیل ها و کانال های عبور آب را بازگشایی کرده ایم.

,

وی در ادامه عنوان کرد: مسیل ها را لایروبی کردیم تا هدایت آب باران در شهر بجنورد در زمان بارندگی ها از طریق جوی ها انجام شود.

,

وی درباره جاری شدن روان آب در سطح شهر بجنورد در روز چهارشنبه ( 22 فروردین ماه جاری) و روز شنبه ( 24 فروردین ماه جاری ) بر اثر یک بارندگی کوتاه مدت نیز اظهار کرد: روان آب این دو روز که در سطح بجنورد جاری شد از بیرون شهر وارد بجنورد نشده بود بلکه حجم بالای بارش باران موجب تجمع روان آب در سطح شهر شد.

,

شهردار بجنورد افزود: با توجه به لایروبی ای که در خندق ها و مسیل های سطح شهر بجنورد انجام شده اند در زمان بارندگی، روان آب ها در کمتر از نیم ساعت از سطح شهر خارج می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه