اخبار داغ

پیروزی مقتدرانه و پرواز زیبای عقاب‌ها بالای سر نایب‌قهرمان لیگ قبل

پیروزی مقتدرانه و پرواز زیبای عقاب‌ها بالای سر نایب‌قهرمان لیگ قبل
نایب‌قهرمان فصل گذشته، عنوان دار چند تورنمنت آسیایی و جهانی با تمام قوا و درحالی‌که بزرگ‌ترین سنگربان جهان را در اختیار داشت با کام تلخ قلعه عقاب‌ها را ترک کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز، حرکت قطار لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های ایران امروز از ایستگاه رودسر و چلیچه آغاز شد.
 
بازی امروز در حالی شروع شد که تیم گلساپوش، عنوان دار با تمامی قوا با امید پیروزی آمده بودند اما اسیر همت و سخت‌کوشی دلاور مردان بی‌ادعای شهدای چلیچه شدند و نتیجه را در روزی که حرفی برای گفتن نداشتند واگذار کردند.
 
انگار دیروز بود که یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های ایران فصل‌ (98-97) با قهرمانی پارس جنوبی به پایان رسید و مقاومت گلساپوش و ایفا اردکان نمایندگان استان یزد صاحب رتبه‌های دوم و سوم شدند.
 
به‌هرحال طبق برنامه سازمان لیگ فوتبال کشور، لیگ دوازدهم از امروز با دو بازی استارت خورد و چهار مسابقه هم فردا برگزار خواهد شد.
 
در نخستین هفته که انتظار پابرهنه‌ها برای هنرنمایی روی ماسه‌ها به پایان می‌رسد، تیم گلساپوش یزد در میهمانی تیم شهدای چلیچه شرکت کرد. این در حالی است که گلساپوشان در فصل گذشته در اولین گام میزبان ایفا اردکان بودند و دربی استانی را با نتیجه (1-2) بردند.

گلساپوش در این فصل بار دیگر حمید بهزادپور سنگربان ملی‌پوش خود را که دو فصل به پارس جنوبی بوشهر پیوسته بود در اختیار داشت و بازگشت این دروازه‌بان شاخص که تمامی تیم‌ها آرزوی داشتنش رادارند و یک نقطه قوت محسوب می‌شود، خیال نایب‌قهرمان لیگ سال گذشته را از درون دروازه راحت کرده است.

نکته جالب اینکه گلساپوش در فصل گذشته در هفته یازدهم و در آخرین بازی مرحله رفت، میهمان تیم شهدای چلیچه بود و با نتیجه پر گل (2-6) از سد میزبانش گذشت و با سه امتیاز ارزشمند از قلعه مردان کوهستان خارج شد و حالا گلساپوش با قصد و نیت استارت پیروزی بار دیگر گام به ورزشگاه شهدای چلیچه می‌گذارد و به دنبال آن هست تا جشن آغاز را مقتدرانه با برد برگزار کند. ولی متأسفانه با 3 گل مقلوب شهدای چلیچه شد.
 
🔸شهدای چلیچه   3
مجید محمودی ۲گل
میلاد عباسپور
🔸گلسا پوش یزد محمدعلی مختاری و دهقانی   2  

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه