اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه:

اقدامات جهادی نیروهای مردمی در مناطق سیل‌زده قابل تحسین است/ لزوم راه‌اندازی ستاد بحران در مناطق سیل‌زده

اقدامات جهادی نیروهای مردمی در مناطق سیل‌زده قابل تحسین است/ لزوم راه‌اندازی ستاد بحران در مناطق سیل‌زده
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدامات انجام گرفته توسط نیروهای مردمی و جهادگران در مناطق سیل‌زده کشور را قابل تحسین و چشمگیر دانست و بر لزوم راه‌اندازی ستاد مدیریت بحران در این مناطق تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، حجت‌الاسلام حاج صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز به همراه سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی از شهر سیل‌زده معمولان لرستان بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در این بازدید که به منظور بررسی میدانی وضعیت شهر و نیز خدمات‌رسانی نیروهای جهادی و مردمی حاضر در منطقه انجام گرفت، با اشاره به اقدامات چشمگیر در مناطق سیل‌زده، اظهار داشت: این اقدامات قابل تحسین است و باید قدردان این نیروهای جهادی و مردمی باشیم.

,

وی، افزود: خوشبختانه اقدامات بسیار مناسب و قابل توجهی در مناطق سیل‌زده کشور انجام می‌شود و با حضور نیروهای خدمات‌رسانی در کحنار نیروهای جهادی و مردمی شاهد شکل‌گیری نهضت خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده و نیازمند هستیم.

,

حجت‌الاسلام حاج صادقی، از خدمات ارائه شده توسط سپاه‌های استانی در مناطق مختلف درگیر سیل کشور تقدیر کرده و بر لزوم همکاری تمام دستگاه‌ها و مسئولین به منظور حل مشکلات ساکنان این مناطق تاکید کرد.

,

وی، عنوان کرد: مسئولان بومی باید نسبت به راه‌اندازی ستاد مدیریت بحران در مناطق سیل‌زده اقدام کنند تا اقدامات مربوطه با هماهنگی بیشتر پیش رفته و به این ترتیب نتیجه مدنظر زودتر به دست آید.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه