اخبار داغ

رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی خبر داد؛

شدت گرفتن بارشها در نیمه شرقی خراسان شمالی از عصر امروز / احتمال روان آب و سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست

شدت گرفتن بارشها در نیمه شرقی خراسان شمالی از عصر امروز / احتمال روان آب و سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست
رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: شدت بارشها مجددا از بعدازظهر امروز آغاز و تا اوایل شب ادامه دارد و جاری شدن روان آب و احتمال سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نخواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، مهری هاشمی دوین، رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی اظهار کرد: باتوجه به پیش بینی بارندگی ها آموزش پرورش بجنورد و شیروان به جهت پیشگیری از بروز مشکل برای دانش آموزان اطلاعیه تعطیلی برخی از مدارس را صادر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی ادامه داد: شدت بارشها مجددا از بعدازظهر امروز آغاز و تا اوایل شب ادامه دارد و روان آب و احتمال سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نخواهد بود.

,

 

,

رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان خاطر نشان کرد: بارشها در تمامی نقاط استان وجود دارد اما در نیمه شرقی استان از جمله اسفراین، شمال شیروان، بخش هایی از فاروج و بجنورد از شدت بیشتری برخوردار است.

,

 

,

این مقام مسئول اضافه کرد: از ابتدای فروردین سال جاری تا روز 24 فروردین بیشترین بارشها مربوط به راز و جرگلان با 96.6 میلی متر و بعد از آن بجنورد 95.9 میلی متر و کمترین میزان بارشها مربوط به شهرستان جاجرم با 64.4 میلی متر اعلام شده است.

,

 

,

هاشمی دوین عنوان کرد: وضعیت بارش ها و روند کاهش دما تا عصر روز دوشنبه ادامه دارد، سپس از سه شنبه افزایش نسبی دما را در پی خواهیم داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه