اخبار داغ

مدیر تنظیم بازار جهادکشاورزی استان زنجان:

حذف واسطه‌ها در تامین نهاده‌ها امکان کاهش قیمت مرغ در زنجان را فراهم کرد

حذف واسطه‌ها در تامین نهاده‌ها امکان کاهش قیمت مرغ در زنجان را فراهم کرد
مدیر تنظیم بازار جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به رفع مشکل تامین نهاده‌های دامی مرغداران گفت: با حذف واسطه‌ها در تامین نهاده‌های مرغداران امکان کاهش قیمت مرغ در زنجان وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه مشکل تامین نهاده‌های دامی مرغداریها با دستورالعمل وزارت جهاد کشاورزی برطرف شده است اظهار کرد: در حال حاضر در تامین نهاده‌های دامی مرغداریها در استان زنجان مشکلی وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با ساز و کار جدیدی که وزارت جهادکشاورزی ابلاغ کرده قیمت مرغ به قیمت مصوب برگردد.

,

مدیر تنظیم بازار جهادکشاورزی استان زنجان عنوان کرد: به احتمال زیاد در آینده متناسب با تامین نهاده‌ مرغدارایها قیمت‌ها نیز برابر قیمت مصوب اصلاح شود.

,

وی عنوان کرد: در حال حاضر با ساز کار جدید نهاده‌ها به صورت مستقیم از وارد کننده به تولید کننده تحویل داده شده و در این میان واسطه‌گران حذف می‌شود.

,

جعفری عنوان کرد: در گذشته وارد کننده با تولید کننده در ارتباط بود که در این میان عده‌ای از دلالان و واسطه گران سودجویی می‌کردند ولی در حال حاضر این روند تغییر یافته و جهادکشاورزی تولیدکننده را به وارد کننده به صورت مکتوب معرفی می‌کند که در این روند حذف واسطه‌گرها اتفاق می‌افتد و نهاده‌ها نیز با نرخ مصوب به دست تولیدکننده می‌رسد.

,

وی عنوان کرد: با این روند دغدغه تولیدکننده در تامین نهاده با قیمت مصوب برطرف شده و احتمال کاهش قیمت‌ها وجود دارد.

,

مدیر تنظیم بازار جهادکشاورزی استان زنجان در ادامه با اشاره به قیمت پیاز در استان زنجان گفت: پیاز با قیمت میانگین 8 تا 12 هزار تومان در میادین میوه تره بار و فروشگاه‌های مختلف استان زنجان عرضه می‌شود.

,

وی عنوان کرد: علت افزایش قیمت پیاز به دلیل افزایش بارندگی‌ها در استانهای قطب تولید پیاز بوده که برداشت پیاز را با مشکل مواجه کرده است.

,

جعفری با بیان اینکه در حال حاضر صادرات پیاز نیز ممنوع است بیان کرد: امیدواریم وضعیت برداشت‌ این محصول بعد از بارندگی‌ها به روال عادی برگردد تا ثبات در بازار پیاز ایجاد شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه