اخبار داغ

تمدید ۱۲ دوره ای حکم سرپرستی مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان

تمدید ۱۲ دوره ای حکم سرپرستی مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان
شبکه بهداشت و درمان بوکان از ۳ سال قبل یعنی ۱۲ دوره ۳ ماهه تاکنون همچنان به صورت سرپرستی اداره می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  شبکه بهداشت و درمان بوکان از ۳ سال قبل یعنی ۱۲ دوره ۳ ماهه تاکنون همچنان به صورت سرپرستی اداره می شود که خود یک رکورد محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

سه سال از انتخاب سرپرست شبکه بهداشت و درمان بوکان می گذرد؛ سرپرستی که تنها می توانست برای ۶ ماه تمدید شود ولی اکنون ۱۲ دوره پیاپی است که این حکم تمدید می شود.

,

با اینکه بارها از طریق رسانه ها غیرقانونی بودن سرپرستی ایشان اعلام شده اما مسؤلان بوکان همچنان سعی دارند مدیریت شبکه بهداشت ودرمان بوکان را با سرپرستی اداره کنند.

,

بعد از رفتن محمد مقصد حق رئیس سابق حوزه بهداشت و درمان بوکان محمد عباسی که از نزدیکان نماینده بوکان به شمار می اید به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان بوکان معارفه شد.

,

عباسی جدای از سرپرستی شبکه بهداشت و درمان بوکان به عنوان رئیس و مدیر آزمایشگاه پزشکی در حال فعالیت است که طبق قانون تمامی مؤسسات پزشکی از جمله آزمایشگاه باید مسؤل فنی واجد شرایط داشته باشند و در آزمایشگاه حضور داشته باشند.

,

سرپرستی اداره شدن شبکه بهداشت و درمان بوکان در حالی است که مدت زمان قانونی برای سرپرستی سازمان ها و ادارات دولتی یک دوره سه ماهه بوده که یک دوره نیز قابل تمدید است و در مجموع یک اداره دولتی می تواند تنها شش ماه به صورت سرپرستی اداره شود.

,

علاوه بر عدم وجاهت قانونی سرپرست بعد از دو دوره ۳ ماهه آن به نظر می رسد از لحاظ قانونی نیز سرپرست نمی تواند پس از طی این زمان اسناد اداره را امضا و یا حکمی صادر کند.

,

حال و با گذشت ۳ سال یعنی ۱۰ دوره تمدید حکم سرپرستی رئیس حوزه بهداشت و درمان سومین شهر پرجمعیت استان، سوالی مهم در بین همشهریان بوکانی شکل گرفته است که آن هم این است؛ علت چشم پوشی مسؤلان بوکان از تخلفی سه ساله چیست؟

,

آقایان مسؤل اگر روزی جان شهروندان بخاطر این سهل انگاری و بی مسؤلیتی به خطر بیافتد آیا مسؤلیت آن را برعهده می گیرید؟

,

هرچند در این دوره ۳ ساله سرپرستی شبکه بهداشت و درمان موفقیت های فراوانی را نیز به دست اورده و همچنین با استخدام نور چشمی های مسئولان به یکی از مهم ترین کانون های توجه رسانه های بوکان و مردم این شهر تبدیل شد.

,

حال باید دید بعد زاز تمدید ۱۲ دوره ای سررست شبکه بهداشت و درمان بوکان مسولان این شهر به دنبال نهایی کردن حکم ریاست این اداره مهم خواهند بود یا همچنان می خواهند اداره ان را با سرپرستی دنبال کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه