اخبار داغ

گلایه فرماندار بروجرد از عدم حضور برخی مدیران و امکانات دستگاه در سیلاب

گلایه فرماندار بروجرد از عدم حضور برخی مدیران و امکانات دستگاه در سیلاب
فرماندار بروجرد از عدم حضور برخی مدیران و عدم استفاده از امکانات و تجهیزات در سیلاب بروجرد گلایه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک عبدالرحیم رحیمی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری که در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: متاسفانه برخی از مدیران بروجرد در سیلاب اخیر در شهرستان بروجرد نه حضور داشتند و نه امکانات دستگاه خود را برای رفع برخی از مشکلات به میان آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: برخی از مدیران هم خودشان حضور داشتند، هم نیرو برای کمک رسانی داشتند و هم امکانات خود را برای رفع برخی از مشکلات در اختیار نیروهای امدادرسانی گذاشتند. 

,

 

,

به گفته وی در بروجرد چیزی به نام سد وجود ندارد و تنها چند تا بند خاکی وجود که تعدادی از ابن بندها هم اصولی ساخته نشده است. 

,

 

,

فرماندار بروجرد تصریح کرد: در روبروی دانشگاه آیت اله بروجردی ره که ورودی شهر است متاسفانه از پنج پل، چهار پل مسدود شده و سبب شده تا سیلاب وارد جاده شود. 

,

 

,

وی بیان کرد: نباید با اتمام شدن سیل، این بحران را فراموش کرد و باید نقاط سیل خیز مشخص شود و برای رفع مشکلات در این نقاط اقداماتی صورت گیرد.

,

 

,

فرماندار بروجرد با اشاره به اعتبارات شهرستان بروجرد افزود: 18 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبارات شهرستان بوده که 44 درصد تخصیص داده می شود و برخی از ادارات هنوز برنامه ای برای این اعتبارات ندارند.

,

 

,

در ادامه مسعود فلاح معاون فرماندار بروجرد کفت: با توجه به کمبود تجهیزات برای مقابله با بحران ضروری است تا چندین دستگاه تجهیزات برای شهرستان خریداری شود. 

,

 

,

به گفته وی هر روز شاهد رانش زمین هستیم و علاوه بر این خیلی از پلها به دلیل این که فنی نبودند تخریب شدند.

,

 

,

وی بیان کرد: در بروجرد امکاناتی برای مقابله با بحران نداریم که باید برای خریداری آنها اقدام شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه