اخبار داغ

یادداشت؛

بغض برخی از سلبریتی های داخلی ها از حشدالشعبی

بغض برخی از سلبریتی های داخلی ها از حشدالشعبی
تخریب حشدالشعبی به سلبریتی های داخل کشور رسیده و این گروه که تا چند وقت پیش سینه سپر در برابر داعش وحشی ایستاده بود و مورد بغض آمریکایی ها و صهیونیست ها بود، اکنون مورد حمله برخی سلبریتی های هم سو با آمریکا قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، اکنون که این گروه براساس رسالت مردمی و دینی خود برای کمک به مردم سیل زده کشور وارد شده مورد بغض برخی رسانه ها و افراد قرار گرفته است. برخی همچون مهناز افشار بعد از مدت ها چه فهمیدیم رگ غیرت هم داره!! افاضه کردن که چه کسی بود که مردم ایران را در جنگ به این روز انداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع،,

برخی مثل صدای آمریکا تیتر زده ایران نتونست سیل مهار کنه دست به دامن حشدالشعبی شد. برخی هم گفتن این ادوات مال ایران در زمان جنگ با داعش بود و الان حشد آن برگردونده!!و.....

,

اینا حجم کوچکی از تخریب حشدالشعبی است که طی روزهای گذشته صورت گرفته است.

,

اما چند نکته در رابطه با ابهامات موجود:
1- همین که این گروه کمک های خودش به ایران گسیل کرده وفاداری اش و به قول عامیانه مردانگی خودش ثابت کرده است.

,
,

2- حشد یک گروه مردمی برپایه روحیه بسیجی است. بسیجی بودن هم این خصلت دارد که هرکجا کار خدمت رسانی مطرح است( آن هم کشوری مثل ایران) وارد عمل شود.

,

3- اعطای کمک های حشد نشان از نقش موثر و نفوذ انقلابی ایران در میان مردم این کشور است. کمک های غذایی و بهداشتی حشد از مردم عراق جمع آوری شده نه دولت این کشور.

,

4- حشد نشان داد که مصداق نمک خوردن و نمک دان شکستن نیست. ایران در زمان داعش کمک کرد، اکنون آنها به دنبال ادای دین به ایران هستند.
البته این تخریب کنندگان همان هایی هستند که روزگارانی به دنبال تخریب چهره مردم عراق در ایران بودند که سفر عراقی ها را بخاطر مسائل جنسی مطرح کرده بودند.
حالا هم همان توپخانه با بازیگران جدید دنبال تخریب حشدالشعبی هستند.
انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه