اخبار داغ

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

اصلاح سیم‌کشی بازار تاریخی ارومیه بر عهده کسبه است/ مسکن مهر گلشهر در صورت وقوع سیل در معرض خطر است

اصلاح سیم‌کشی بازار تاریخی ارومیه بر عهده کسبه است/ مسکن مهر گلشهر در صورت وقوع سیل در معرض خطر است
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بازار تاریخی ارومیه، مسکن مهر گلشهر و مجتمع مسکونی ۵۰۰ دستگاه آپادانا در معرض خطر قرار دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  حسین پناهی در گفت و گو با اروم نیوز، در رابطه با وجود مخاطرات در برخی نقاط و مجتمع های مسکونی ارومیه، اظهار داشت: مجتمع ۵۰۰ دستگاه آپادانا به دلیل فرسودگی در معرض خطر قرار دارد و در دور چهارم شورای شهر برای رسیدگی به این مساله، جلسه ای مشترک با ساکنین و هیئت امنا و شورای آن دوره تشکیل شد تا بتوانیم برای بهسازی و نوسازی این مکان قدمی برداریم که در گام های اولیه هیئت امنا و بخشی از اهالی با ما همراه شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: در آن برهه یک سرمایه گذار هم اعلام همکاری کرده بود که متاسفانه به دلیل عدم همکاری کامل اهالی، سرمایه گذار را از دست دادیم و اکنون کسی حاضر به سرمایه گذاری برای نوسازی این محل نیست.

,

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه، تصریح کرد: ما در ابلاغیه هایمان به فرسوده بودن و در معرض تهدید بودن این مجتمع ها اشاره می کنیم تا برای جایگزینی اقدام شود ولی اینکه تصمیمی جدی گرفته شود و اشخاص خاصی بیایند و در اینجا حمایت و سرمایه گذاری را انجام دهند در حال حاضر اتفاق نیفتاده است.

,

وی، ابراز داشت: اهالی خودشان برای نوسازی این آپارتمان های فرسوده پیش قدم شوند.

,

پناهی، در رابطه با برنامه های موجود برای اصلاح وضعیت بافت فرسوده شهر، گفت: اعتبارات و تشویقات خوبی برای بافت فرسوده شهر در نظر گرفته ایم ولی تحقق این امر مستلزم وجود سرمایه گذار و مشارکت انبوه سازها است که متاسفانه ضعیف است.

,

وی، در ادامه با اشاره به وضعیت سیم کشی بازار تاریخی ارومیه، اظهار کرد: مسئله سیم کشی بازار تاریخی مربوط به کسبه و اصناف است که باید نسبت به اصلاح این وضعیت اقدام کنند که البته از لحاظ ایمنی ما باید تذکرات لازم را بدهیم و در این راستا از آتش نشانی خواهیم خواست تا نسبت به بررسی و اقدامات لازم برای برطرف کردن اشکالات موجود در این بازار اقدام کنند.

,

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه، همچنین در رابطه با خطرات ناشی از احداث مسکن مهر گلشهر بر روی سیل گاه، خاطرنشان کرد: متاسفانه در چند نقطه شهر برای ساخت و ساز مکان یابی های نامناسبی صورت گرفته که مسکن مهر گلشهر یکی از آن هاست و اگر سیل بیاید خطرات جدی متوجه این منطقه خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه