اخبار داغ

معاون اقتصادی استانداری مرکزی خبر داد؛

اعزام تمام امکانات سپاه روح‌الله و گروه مهندسی رزمی ۴۲ قدر به مناطق سیل‌زده/ بازگشایی راه ۱۳۵ روستای لرستان توسط راهداری استان مرکزی

اعزام تمام امکانات سپاه روح‌الله و گروه مهندسی رزمی ۴۲ قدر به مناطق سیل‌زده/ بازگشایی راه ۱۳۵ روستای لرستان توسط راهداری استان مرکزی
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی گفت: سپاه روح‌الله و گروه مهندسی رزمی ۴۲ قدر سپاه با تمام امکانات در مأموریتی که در ایلام و لرستان داشتند به خدمات‌رسانی مشغول بودند و هم‌اکنون نیز تمامی امکانات سپاه روح‌الله جهت مدیریت سیلاب و راه‌سازی در شهرستان شوش مستقر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی در گفتگو با  دیار آفتاب؛ با بیان اینکه سیل اخیر باعث ایجاد خسارات فراوانی به بعضی از هموطنان ما شد، بیان کرد: اما پس از آن، مردم نوع‌دوست ایران سیل مهربانی خود را به این مناطق ابراز داشتند و همبستگی و اتحاد میان ملت مجدداً نمایش داده شد که این از برکات حادثه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی با اشاره به بارندگی‌های اخیر در استان مرکزی که باعث ایجاد سیلاب شد، عنوان کرد: با لطف خداوند و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و کمک‌های مردمی خوشبختانه با کمترین خسارت ممکن و بدون هرگونه خسارت جانی این سیل مدیریت شد و پس از آن کمک به سیل‌زدگان سایر نقاط کشور آغاز شد.

,

اعزام تمام امکانات سپاه روح‌الله و گروه مهندسی رزمی ۴۲ قدر به مناطق سیل‌زده

, اعزام تمام امکانات سپاه روح‌الله و گروه مهندسی رزمی ۴۲ قدر به مناطق سیل‌زده, اعزام تمام امکانات سپاه روح‌الله و گروه مهندسی رزمی ۴۲ قدر به مناطق سیل‌زده,

فرخی کمک دستگاه‌های اجرایی دولتی، نهادهای نظامی و انتظامی و همچنین کمک‌های مردمی را در بحران اخیر بسیار مناسب دانست و اظهار کرد: سپاه روح‌الله و گروه مهندسی رزمی ۴۲ قدر سپاه با تمام امکانات در مأموریتی که در ایلام و لرستان داشتند به خدمات‌رسانی مشغول بودند و هم‌اکنون نیز تمامی امکانات سپاه روح‌الله جهت مدیریت سیلاب و راه‌سازی در شهرستان شوش مستقر است.

,

بازگشایی راه ۱۳۵ روستای لرستان توسط راهداری استان مرکزی

, بازگشایی راه ۱۳۵ روستای لرستان توسط راهداری استان مرکزی, بازگشایی راه ۱۳۵ روستای لرستان توسط راهداری استان مرکزی,

معاون اقتصادی استانداری مرکزی با اشاره به اعزام تمامی امکانات بنیاد مسکن استان مرکزی به لرستان در روزهای ابتدایی سیل، گفت: این بنیاد هم‌اکنون نیز در این استان مستقر است. همچنین راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان نیز با اعزام ۲۵ دستگاه مهندسی در دو شهرستان لرستان توانسته راه‌های ۱۳۵ روستا را بازگشایی کرده و بسیار مؤثر عمل کند.

,

کمک ۴.۷ میلیارد تومانی مردم استان مرکزی به هموطنان سیل‌زده

, کمک ۴.۷ میلیارد تومانی مردم استان مرکزی به هموطنان سیل‌زده, کمک ۴.۷ میلیارد تومانی مردم استان مرکزی به هموطنان سیل‌زده,

وی ضمن تشکر از تمامی هم استانی‌ها با اشاره به اقدامات بسیار خوبی که مردم انجام دادند، تصریح کرد: تا روز گذشته میزان کمک‌های مردمی به هموطنان سیل‌زده، در بخش غیر نقدی بیش از ۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و در بخش کمک‌های نقدی نیز حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است که به‌مرور در حال خرید و ارسال ملزومات موردنیاز سیل‌زدگان با این مبالغ هستیم.

,

توزیع ۱۲۳هزار پرس غذای گرم میان سیل‌زدگان توسط موکب‌های اربعین استان

, توزیع ۱۲۳هزار پرس غذای گرم میان سیل‌زدگان توسط موکب‌های اربعین استان, توزیع ۱۲۳هزار پرس غذای گرم میان سیل‌زدگان توسط موکب‌های اربعین استان,

فرخی ظرفیت موکب‌های اربعین در کمک‌رسانی به حادثه دیدگان سیلاب را بسیار خوب دانست و بیان کرد: کمک‌های صورت گرفته توسط این موکب‌ها چه در زلزله کرمانشاه چه در سیلاب اخیر بسیار مفید فایده بوده به‌طوری‌که هم‌اکنون ۹ موکب استان در مناطق سیل‌زده خوزستان و لرستان حضور دارند و تاکنون ۱۲۳هزار پرس غذای گرم میان مردم توزیع کرده‌اند.

,

وی افزود: همچنین تیم آفرود استان نیز با حضور در این مناطق جهت عبور و مرور به مناطق سخت و دشوار در حال خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه