اخبار داغ

در آستانه ی نیمه شعبان؛

رکابزنان رفسنجانی عازم مسجد جمکران شدند+تصاویر

رکابزنان رفسنجانی عازم مسجد جمکران شدند+تصاویر
در آستانه ی نیمه شعبان جمعی از دوچرحه سواران منتظران حضرت ظهور هیئت عاشقان علی اصغر رفسنجان با دوچرخه از رفسنجان عازم مسجد مقدس جمکران شدند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس طاهری مسئول هیئت عاشقان علی اصغر رفسنجان در گفتگو با راه آرمان در خصوص این سفر اظهارداشت :دو چرخه سواران منتظران ظهور (عج) هیئت عاشقان حضرت علی اصغر رفسنجان، در ادامه فعالیتهای مذهبی خود امسال هم مانند سالهای گذشته ولی  با شعار “من سپاهیم ” مسیر رفسنجان تا جمکران را رکاب می زنند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی بیان داشت :امسال دهمین سال فعالیت دوچرخه سواران منتظران ظهور است  که به صورت خودجوش این فعالیت انجام می شود .

,

طاهری تصریح کرد :کاروان ما ۶۰ نفر هستند ۴۲ نفر دو چرخه سوار و مابقی مسئول تدارکات هستند ، قریب  6تا ۷ روز طول می کشد تا دو چرخه سواران به مسجد جمکران برسند .

,

مسئول هیئت عاشقان علی اصغر رفسنجان با تشکر از حمایت مسئولین از جمله امام جمعه ، روابط عمومی باشگاه مس سرچشمه ، بچه های هیئت شهدا و طرح نایب الشهدا افزود :اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی و ۳۰  شب مناجات با خدا برای ماه مبارک رمضان و اجرای برنامه های مذهبی برای ماه محرم در طول سال از فعالیتهای این هیئت است و اجرای دوچرخه سواری مسیر رفسنجان به جمکران به مناسبت اعیاد شعبانیه یکی دیگر از برنامه های این هیئت است که انجام می شود  .

,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه