اخبار داغ

فرمانده سابق تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر:

اقدام ترامپ بر محوبیت سپاه افزود

اقدام ترامپ بر محوبیت سپاه افزود
فرمانده سابق تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: اقدام گستاخانه گنجاندن سپاه در فهرست سازمان های تروریستی توسط ترامپ، باعث اتحاد و همبستگی هر چه بیشتر و محبوبیت سپاه دربین مردم ایران و انزوای کشور آمریکا خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ سردار محمد تقی صفری که پیش از ظهر امروز میهمان برنامه صندلی داغ دانشجویی دانشگاه پیام نور گناوه بود، افزود: آمریکای جنایتکار بجای اینکه کسانی را که در کشورهای یمن، افغانستان و عراق عملیات جنایتکارانه انجام و مردم مظلوم آن کشورها را به خاک و خون می کشند در فهرست گروههای تروریستی قرار دهد، با گستاخی تمام سپاه را که مدافع مردم است متهم به تروریست می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی گفت: سپاه نمی تواند در مقابل مسائل و مشکلاتی که در منطقه اتفاق می افتد، بی تفاوت باشد و در خارج از مرزها با دشمنان مبارزه می کند تا به نظام و انقلاب خدشه ای وارد نشود.

,

 

,

فرمانده سابق تیپ پیاده امام صادق (ع) بوشهر با اعیاد شعبانیه اظهارداشت: جانبازان با تحمل رنج و مشقت های فراوان عاشق ولایت و کشور خود هستند و تا پای جان از دستاوردهای انقلاب دفاع و حفاظت می کنند.

,

صفری  عنوان کرد: اقدام گستاخانه گنجاندن سپاه در فهرست سازمان های تروریستی توسط ترامپ، باعث اتحاد و همبستگی هر چه بیشتر و محبوبیت سپاه دربین مردم ایران و انزوای کشور آمریکا خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه