اخبار داغ

در پی تاثیرگذاری رسانه صورت گرفت:

تاثیرگذاری خبرلنده و مسئولیت پذیری آقای شهردار/پروژه دیوار سیل بند شمالی به مناقصه رفت+تصاویر

تاثیرگذاری خبرلنده و مسئولیت پذیری آقای شهردار/پروژه دیوار سیل بند شمالی به مناقصه رفت+تصاویر
در پی تاثیرگذاری خبرلنده شهرداری لنده با همکاری خوب شورای شهربازسازی دیواره تخریب شده سیل بند شمالی را به مناقصه گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، امروزه رسانه به عنوان مهمترین ابزار توسعه در جامعه محسوب می شود که تاثیرگذاری آن و پیگیری مطالبات مردمی و همراهی مسئولان باعث رفع خیلی از مشکلات خواهدشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

 

,

در پی انتشار گزارش "فراموشی 2ماهه دیوار تخریب شده سیل بند شمالی لنده" شهرداری و شورای اسلامی شهر لنده در راستای ارج نهادن به مقام رسانه و تکریم حقوق شهروندی پروژه ساخت دیوار سیل بند شمالی لنده را به مناقصه بردند.

,

 

,
---
, ,
,
, ,

 

,

متاسفانه حجم تخریب صورت گرفته باعث انسداد کامل آبراهه سیل بند شده است که این مقدار نخاله ساختمانی باعث شد که محلی برای تجمع آب و بوی تعفن زباله شده است.

,

 

,

امروز و در راستای استیفای حقوق شهروندی شهرداری و شورای اسلامی شهرلنده پروژه بازسازی دیوار سیل بند شمالی شهرلنده را به مناقصه گذاشتند که تصویر آن را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

,

 

,
,
, ,

این پایگاه خبری از مسئولیت پذیری شهردار لنده و اعضای شورای شهر در پاسخگویی به مطالبات مردم  و از تلاش های صورت گرفته در جهت عمران و آبادانی شهرلنده قدردانی می کند.

,
 
 
,
 
 
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه