اخبار داغ

بعد از انتشار خبر تعطیلی پروزارهای فرودگاه زنجان؛

توضیحات مدیر فرودگاه زنجان در خصوص توقف پرواز زنجان-مشهد

توضیحات مدیر فرودگاه زنجان در خصوص توقف پرواز زنجان-مشهد
مدیر فرودگاه زنجان علت توقف پروازهای این فرودگاه به مشهد مقدس را توضیح داد و گفت: تا سه ماه آینده پرواز زنجان-مشهد برقرار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت پرواز زنجان-مشهد در فرودگاه زنجان اظهار کرد: خبری که در خصوص تعطیلی پرواز زنجان-مشهد منتشر شده بود کامل نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه شرکت هواپیمایی ایران ایرتور به خاطر برنامه چک سنگین پروازی هواپیماها را متوقف کرده است، افزود: چک سنگین هواپیماها در دو مرحله انجام خواهد شد که دو پروازشان اکنون به چک سنگین رفته که طبق گفته مدیرعامل شرکت یک و نیم ماه طول می‌کند و بعد از آن نیز دو هواپیمای دیگر برنامه چک سنگین دارد.

,

مدیر فرودگاه زنجان ادامه داد: از طرفی زمان هم طوری است که به کم بودن مسافر خورده است چرا که بعد از تعطیلات نوروز همیشه مسافر کم می‌شود و همچنین ماه رمضان نیز در پیش است.

,

وی با بیان اینکه این دلایل سبب شده تا شرکت هواپیمایی دو یا سه ماه آینده پرواز را متوقف کند، عنوان کرد: بعد از سه ماه آینده پرواز زنجان-مشهد برقرار خواهد شد گرچه ما از طریق استاندار زنجان پیگیر موضوع هستیم تا به وسیله وزارتخانه و شرکت هواپیمایی کشوری بتوانیم این مدت را کمتر کنیم.

,

قاسمی با اشاره اینکه فرودگاه زنجان آماده هرنوع پروازی است، بیان کرد: فرودگاه زنجان در سطح بین المللی بوده و هر نوع پرواز خارجی، زیارتی و داخلی را می‌تواند داشته باشد.

,

وی با بیان اینکه بزرگترین عملیات پروازی یعنی حج تمتع را در فرودگاه زنجان انجام می‌دهیم، گفت: برای اینکه پروازهای دیگر برقرار شود یا باید بخش خصوصی وارد شده و این کار را انجام دهد و یا اینکه از طریق مقامات ارشد استان پیگیری شده و پروازهای دیگر نیز برقرار شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه