اخبار داغ

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس:

تعیین قیمت خودرو بر اساس حاشیه بازار خلاف است

تعیین قیمت خودرو بر اساس حاشیه بازار خلاف است
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید قیمت خودرو 5 الی 10 درصد بالای قیمت تمام شده باشد گفت: تعیین قیمت خودرو بر اساس حاشیه بازار برای ما قابل قبول نیست و حاشیه بازار را دلال تعیین می کند و این تعیین قیمت خلاف است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرخجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شوری اسلامی امروز در گفتگو با نافع با اشاره به جلسه کمیسیون اصل 90 با معاونان وزیر صنعت معدن و تجارت اظهار داشت: در این جلسه درباره اصلاحات قیمت خودرو و واگذاری ایران خودرو و سایپا بحث و گفتگو کردیم.
امیر خجسته افزود: از انها خواستیم که گزارشی در خصوص اینکه به چه تعداد از تعهداتشان عمل کردند و جه تعداد عمل نکرده اند را برای ما بفرستند و ما اعتراضمان این است که ابتدا باید به تعهدات خود عمل کنید بعد فروش فوری داشته باشید.
وی با بیان اینکه قیمت خودرو باید 5 الی 10 درصد بالای قیمت تمام شده باشد عنوان کرد: تعیین قیمت بر اساس حاشیه بازار برای ما قابل قبول نیست و حاشیه بازار را دلال تعیین می کند و این تعیین قیمت خلاف است.
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ما دنبال این هستیم که قیمت ها بر اساس خواسته مردم و به نفع مردم و نه دلالان باشد و در این خصوص از کمیسیون تخصصی صنعت و معدن خواستیم که  بیشتر بررسی کننند تا فشار ها روی مردم نباشد.
خجسته در ادامه به بازدید خود از مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: ما به چگنی رفتیم و قریب 1000 نیرو از بچه های همدان مخصوصا از بسیج دانشجویی حضور داشتند و در انجا فعالیت می کردند.
وی تصریح کرد: در پلدختر نیز در جمع بچه های همدان که در حال فعالیت جهادی بودند حضور پیدا کردم و چیزی که مشاهده می شد این بود که یک قسمت از پل دختر از دست رفته و اگر نیروهای مردمی و کمک های مردمی نبود وضعیت به گونه ای دیگر رقم می خورد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور 1000 نفر از روحانیون نیز در مناطق سیل زده برای مردم روحیه بخش و ارامش بخش بود و همچنین شهرداری همدان با امکانات فنی و تجهیزات در منطقه چگنی حضور دارد.
وی عنوان کرد: اگر مدیریت جهادی مسئولین استان همدان نبود همدان کمتر از لرستان و گلستان خسارت نمی دید اما مدیریت مسئولان استانی اعم از سپاه، شهرداری و استانداری ومدیریت بحران استان باعث کنترل و مدیریت سیل شد.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه