اخبار داغ

مدیر شرکت نفت تربت حیدریه:

افزایش 4 درصدی مصرف گاز سی ان جی در منطقه تربت حیدریه

افزایش 4 درصدی مصرف گاز سی ان جی در منطقه تربت حیدریه
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت: با افزایش 4 درصدی مصرق گاز سی ان جی در سال گذشته، روزانه 262 هزار مترمکعب از طریق 32 باب جایگاه عرضه سوخت در منطقه تربت حیدریه توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازخبرنگار تابان تربت، جواد بلندی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: پارسال به دلیل استقبال مردم از گاز طبیعی به‌عنوان سوخت پاک و ارزان، بیش از 95میلیون و 600 هزار لیتر بنزین در منطقه تربت‌حیدریه صرفه‌جویی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت, .,

وی تصریح کرد: در مدت یادشده مصرف گاز سی ان جی با 4 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل، روزانه 262 هزار مترمکعب گاز سی ان جی از طریق 32 باب جایگاه عرضه سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع گردید.

, .,

رئیس روابط عمومی این شرکت نیز گفت: در پی اعلام تغییر شرایط جوی و احتمال آب‌گرفتگی و سیلاب در شهرهای استان خراسان رضوی و به‌خصوص شهرستان تربت‌حیدریه، مدیر منطقه با اتفاق اعضای ستاد بحران ضمن بازدید میدانی از مسیل رودخانه و تأسیسات انبار نفت و بنا بر ضرورت، اقدام به علف چینی و پاک‌سازی مسیر رودخانه در حداقل زمان ممکن کردند.

, .,

علی نیرویی افزود: هم‌زمان با این اقدام، همکاران واحدهای فنی و مهندسی، HSE، ایمنی، آتش‌نشانی تأمین و توزیع و بازرگانی منطقه تمهیدات لازم در خصوص مواجهه با خطرات احتمالی ناشی از آب‌گرفتگی را پیش‌بینی و در برنامه‌ریزی لازم معمول کردند.

, HSE, .,

وی تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت اعم از بنزین و سی.ان.جی در منطقه تربت‌حیدریه را 56 باب عنوان و بیان کرد: از این تعداد 28 باب با اشتغال‌زایی مستقیم برای 100 نفر به جایگاه‌های عرضه سی.ان.جی اختصاص دارد که ظرفیت عرضه آن‌ها افزون بر 21 هزار کیلوگرم در ساعت است.

, .,

نیرویی همچنین گفت: عرضه سوخت سی.ان.جی در سطح منطقه توسط 79 دستگاه دیسپنسر و 158 نازل فعال صورت می‌گیرد و روزانه 156 هزار کیلوگرم از این سوخت عرضه می‌شود.

, .,

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه، شهرستان‌های تربت‌حیدریه، مه ولات، زاوه، گناباد، رشتخوار، بجستان، خواف، کاشمر و خلیل آباد را زیرپوشش خود دارد.

, .,

منطقه تربت‌حیدریه دارای 59 باب جایگاه اختصاصی و فروشندگی سکودار ، 9 فروشندگی داخل اتاقک، 200 فروشندگی و تعاونی روستایی و همچنین 33 باب جایگاه فعال عرضه CNG است.

, CNG , .,

ناوگان حمل‌ونقل منطقه دارای 174 نفت‌کش شامل 110 دستگاه تریلر و 54 دستگاه 10 چرخ و 10دستگاه 6 چرخ است.

, .,

انتهای پیام/

, /,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه