اخبار داغ

شکوه حجاب در پیاده روی بزرگ نسل ظهور / حضور بانوان قهرمان حجاب و عفاف در پیاده روی

شکوه حجاب در پیاده روی بزرگ نسل ظهور / حضور بانوان قهرمان حجاب و عفاف در پیاده روی
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان از پیاده روی بزرگ نسل ظهور با حضور سردمداران ورزشی حجاب در صف اول این پیاده روی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهلا شیخعلیان در گفتگو با خبرنگار نافع، اظهارداشت: به مناسبت نیمه شعبان پیاده روی بزرگ نسل ظهور با حضور بانوان محجبه همدانی برگزار می شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی ادامه داد: این پیاده روی ویژه خواهران و با هدف ترویج فرهنگ مهدویت  و ایجاد نشاط و تعالی در بین بانوان و خانواده ها برگزار می شود که صدا و سیما و هیات همگانی و شهرداری و تربیت بدنی و هلال احمر و ارشاد و سازمان تبلیغات و اوقاف در این برنامه مشارکت دارند.

,

شیخ علیان عنوان کرد: برنامه یکم اردیبهشت ماه  از ساعت 9 صبح و از شاهزاده حسین به سمت میدان قایم و در انتها به باغ موزه ختم می شود که در بین راه برنامه های فرهنگی متنوعی برای بانوان داریم .
10میلیون ختم صلوات در پیاده روی نسل ظهور

,
,

مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه همدان با اشاره به حضور ورزشکاران و هنرمندان همدانی در این برنامه افزود: دو بانوی ورزشکار و سردمداران ورزش بانوان در رشته تیراندازی که قهرمانان حجاب و عفاف در کاروان المپیک بودند و مانند نگینی در دنیا درخشیدند در صف اول این پیاده روی بزرگ حضور دارند .

,

, ,

وی بیان داشت: در بین مسیر 12 غرفه از فعالیت ها و دستاوردهای بانوان شاغل خانگی داریم .

,

شیخ علیان گفت: افتتاحیه این مراسم با اهدای تاج گل بزرگی به مقبره شاهزاده حسین آغازمی شود و در پایان در موزه دفاع مقدس جوایز نفیسی همچون کارت هدیه 5 و 3 میلیون تومانی و 10 کمک هزینه عتبات عالیات و مشهد مقدس و بن خرید کالا از فروشگاه های همدان و لوازم خانگی و رزشی  به قید قرعه به بانوان اهدا می شود .
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه