اخبار داغ

کمک ۵۵۰ میلیونی مردم فارسان به سیل‌زدگان کشور

کمک ۵۵۰ میلیونی مردم  فارسان به سیل‌زدگان کشور
امام‌جمعه فارسان گفت: مردم شهرستان از طریق ستاد موکب حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان فارسان با اقدامی تحسین‌برانگیز کمک‌های نقدی و غیر نقدی به ارزش 550 میلیون تومان به سیل‌زدگان استان‌های خوزستان و لرستان ارسال کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محسن ملک پور در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: مردم شهرستان فارسان با ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود به مناطق سیل‌زده معنای نوع‌دوستی به هم‌وطنان خود را کامل کردند.

وی بیان داشت: این کمک‌ها شامل آب‌معدنی، شیر خشک، لوازم بهداشتی، آرد، برنج، پتو و دیگر اقلام می‌باشد که با چندین خودروی نیسان و کامیون به مناطق سیل‌زده ارسال شد.

ملک پور تصریح کرد: تمام ارکان کشور اعم از دولت، نیرو‌های امداد و نجات، ارتش، سپاه و سایر نهاد‌های دولتی و خصوصی به‌صورت هماهنگ و یکدل کمک به سیل‌زدگان و رفع دغدغه‌های مردم را در اولویت امور خود قرار داده و آستین همت بالا زده‌اند تا به بهترین نحو و در سریع‌ترین زمان از آلام و مشکلات مردم بکاهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,




 

,
,
, , ,
,

وی بیان داشت: در جای‌جای شهرستان فارسان این همدلی از سوی مردم این دیار دیده می‌شود از کمک‌های نیکوکاران گرفته تا دانش‌آموزانی که برای کمک به سیل‌زدگان در کلاس نوع‌دوستی شرکت کرده‌اند.

, .,





 

,
,
, , ,
,
,

امام‌جمعه فارسان از مردم بزرگوار و کسبه عزیز شهرستان فارسان و کلیه گروه‌های مردمی خواست تا هدایای نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه‌های سطح شهرستان تحویل دهند تا شاهد اعزام دیگر این کمک‌های بشردوستانه باشیم.
 
شهرستان فارسان به فاصله ۳۵ کیلومتری شهرکرد قرار دارد. این شهرستان در غرب چهارمحال بختیاری و امتداد زاگرس مرکزی واقع‌شده است و دارای 556 کیلومترمربع وسعت و شامل ۳ بخش، ۵ شهر و ۲ دهستان است.

انتهای پیام/

, .,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه