اخبار داغ

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان:

بر اثر سیلاب و طغیان رودخانه ها 12 محور ارتباطی بسته شد/ از تلفات دام تا قطع تاسیسات ارتباطی در برخی از نقاط

بر اثر سیلاب و طغیان رودخانه ها 12 محور ارتباطی بسته شد/ از تلفات دام تا قطع تاسیسات ارتباطی در برخی از نقاط
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر سیلاب و طغیان رودخانه ها 12 محور ارتباطی در استان بسته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرحمن شهنوازی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه برآورد خسارت ها به طور کامل جمع آوری نشده است، اظهار کرد: تاسیسات مخابراتی قسمتی از شهرستان های مهرستان، قصرقند و شهر بنت و روستاهای اطراف آن بر اثر بارندگی های اخیر قطع شده است که در حال پیگیری و رفع این مشکل با مخابرات استان هستیم.

وی با بیان اینکه بر اثر سیلاب و طغیان رودخانه ها راه های ارتباطی 12 محور مواصلاتی استان بسته شده است، افزود: تمامی نیروهای خدماتی و امدادی شورای مدیریت بحران سیستان و بلوچستان در حال آماده باش هستند تا در اسرع وقت اقدام به بازگشایی معابر کنند.

به گفته این مسئول، هم اکنون برق در تمامی نقاط شهری استان وصل است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد، همچنین دستور تخلیه 5 روستا صادر شده است.

شهنوازی با بیان اینکه تلفات دام تاکنون در شهرستان خاش گزارش شده اما تعداد آنها برآورد خسارت نشده است، گفت: در تمامی نقاط استان همچون شهرهای زابل، چابهار، زاهدان، نیکشهر، فنوج، قصرقند، خاش و ... که دچار آبگرفتگی شده بودند این معضل نیز حل شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه