اخبار داغ

نماینده مردم رشت در مجلس:

تروریست خواندن قوای نظامی یک کشور در این حجم وسیع سابقه ندارد/ انسجام مردم و مسئولان در حمایت از سپاه دو چندان شد

تروریست خواندن قوای نظامی یک کشور در این حجم وسیع سابقه ندارد/ انسجام مردم و مسئولان در حمایت از سپاه دو چندان شد
نماینده مردم رشت در مجلس، گفت: در دنیا سابقه ندارد قوای نظامی یک کشور را در این حجم وسیع تروریست اعلام کنند اما با این اقدام ترامپ انسجام مردم و مسئولان در حمایت از سپاه دو چندان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جبار کوچکی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ۸دی در واکنش به اقدام رییس جمهور آمریکا، اظهار کرد: حرف های ترامپ باعث شد تا انسجام مردم ما دو چندان شود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی یک پارچه لباس سبز پاسداران را پوشیدند و همه سران قوا و خیلی از نهادها هم همینطور رفتار کردند و حمایت از سپاه را دوچندان بالا برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی با بیان اینکه می توان گفت سپاه بیش از ۳۰ میلیون  عضو فعال مردمی دارد، افزود: راهپیمایی عظیمی در حمایت از سپاه در کشور راه افتاد.

,

نماینده مردم رشت در مجلس با تأکید بر اینکه ترامپ با این اقدام کل ملت ایران را تروریست اعلام کرد، تصریح کرد: در دنیا سابقه ندارد قوای نظامی یک کشور را در این حجم وسیع تروریست اعلام کنند اما با این حرف ها انسجام داخلی چند برابر شد و کشورهای منطقه و خیلی از جنبش های آزادی بخش حمایت های خودشان را اعلام کردند.

,

کوچمی نژاد در ادامه با اشاره به بازدید از مناطق سیل زده جنوب کشور، اضافه کرد: تقریبا غرب خوزستان مانند بستان، سوسنگرد و روستاهای اطراف را آب فراگرفته است و جاده های اصلی را هم آب فرا گرفته و نهادهایی مانند سپاه، بسیج و ارتش و مردم در حال کمک رسانی هستند.

,

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حجم خسارت ها بسیار سنگین است، اظهار کرد: جلسه ای هم در مورد جمع بندی این بازدید خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه