اخبار داغ

بخشدار گلباف:

خسارت یک میلیارد تومانی سیلاب به جاده های بخش گلباف/مشکل آب دهستان کشیت تا پایان امروز حل می شود

خسارت یک میلیارد تومانی سیلاب به جاده های بخش گلباف/مشکل آب دهستان کشیت تا پایان امروز حل می شود
بخشدار گلباف گفت: تا کنون طبق برآوردهای انجام شده حدود یک میلیارد تومان خسارت به جاده های جنوب بخش گلباف وارد شده است که مربوط به پل های اصلی این جاده و کنارگذرها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ بارندگی روز گذشته استان کرمان در برخی نقاط خسارت هایی را به بار آورد که موجب مختل شدن زندگی مردم و رفت و آمد آن ها شد؛ بخش گلباف که در ۱۱۰ کیلومتری شهر کرمان قرار دارد از جمله نقاط آسیب دیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

طبق گفته اهالی این بخش،دهستان های حرمک و کشیت بیشترین آسیب را از بارندگی های روز گذشته به خود اختصاص دادند و برق و آب این منطقه به کلی قطع شده بود.

,

حسین موسی پور بخشدار گلباف که در حال حاضر با مجموعه ستاد بحران بخش در منطقه حضور دارند، در گفت و گو با خبرنگار ما در این خصوص اظهار کرد: طی بارندگی های روز گذشته، در روستاهای جنوبی بخش گلباف از جمله حرمک آب گرفتگی سه واحد منزل مسکونی و یک مدرسه را شاهد بودیم که بلافاصله تیم های امدادی از مجموعه بخشداری، هلال احمر،سپاه، نیروی انتظامی و کمک های مرمی به منطقه اعزام شدند.

,
 
,
 
,

حضور تیم ستاد بحران در دهستان کشیت

, حضور تیم ستاد بحران در دهستان کشیت,

بخشدار گلباف ادامه داد: مسیر اصلی جاده گلباف به روستای حرمک و کشیت در اثر سیلاب دچار خسارت شدیدی شده است و هر چند جاده به طور کلی مسدود نشده است ولی عبور و مرور در جاده خطرناک است که دو دستگاه لودر از مجموعه شهرداری و بخشداری در حال بازگشایی جاده این منطقه هستند.

,
 
,
 
,

جاده گلباف-کشیت که در اثر آسیب های سیلاب امکان تردد را ندارد

, جاده گلباف-کشیت که در اثر آسیب های سیلاب امکان تردد را ندارد,

موسی پور تصریح کرد: برق دهستان کشیت به دلیل اینکه از شهداد تامین می شود روز گذشته در اثر آسیبی که سیلاب به شبکه برق رسانی شهداد زده قطع شده بود که تا ساعت ۲ بامداد موفق شدیم از طریق استقرار موتور برق دیزلی در منطقه به طور موقت مشکل را حل کنیم.

,
 
,
 
,

موتور برق دیزلی که برای حل مشکل برق دهستان کشیت در منطقه مستقر شده است

, موتور برق دیزلی که برای حل مشکل برق دهستان کشیت در منطقه مستقر شده است,

وی با بیان اینکه آب روستاهای جنوبی نیز در اثر سیلاب قطع شده است، عنوان کرد: آب منطقه کشیت از بالادست رودخانه تامین می شود و به دلیل موقعیت جغرافیایی کشیت که در یک منطقه گود قرار دارد طی بارندگی های اخیر سیلاب از کوه های اطراف به سمت کشیت روانه شده و خط اصلی لوله آب این منطقه را از بین برده است.

,

بخشدار گلباف خاطر نشان کرد: در حال حاضر با اداره آب استان هماهنگی صورت گرفته و تجهیزات لازم برای حل این مشکل بارگیری شده است و تا پایان امروز مشکل آب این منطقه نیز به طور کامل مرتفع خواهد شد.

,

موسی پور در ادامه برآوردی از خسارت هایی که سیلاب به بخش گلباف زده است صحبت و بیان کرد: تا کنون طبق برآوردهای انجام شده حدود یک میلیارد تومان خسارت به جاده های جنوب بخش گلباف وارد شده است که مربوط به پل های اصلی این جاده و کنارگذرها است؛ البته این میزان خسارت برآوردی است و مبلغ اصلی طی بررسی های کارشناسی اعلام می شود.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: پل اصلی دهستان کشیت در اثر سیلاب آسیب دیده و احتمال ریزش دارد و اگر نیاز به بازسازی کامل داشته باشد حدود دو میلیارد تومان هزینه لازم دارد لذا در حال پیگیری برای رفع این مشکل هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه