اخبار داغ

یادداشت؛

اینکه آمریکا سپاه را خار چشم می‌داند برای مردم قابل درک است/ عده‌ای غرب زده دنبال تصویب پالرمو و fatf هستند

اینکه آمریکا سپاه را خار چشم می‌داند برای مردم قابل درک است/ عده‌ای غرب زده دنبال تصویب پالرمو و fatf هستند
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان در بیانیه‌ای در حمایت از سپاه اعلام کردند که عده‌ای غرب زده به دنبال تصویب پالرمو و fatf هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان عضو دفتر تحکیم وحدت درخصوص اقدامات خصمانه رژیم آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه با تبیین اهداف این رژیم که به دنبال شکاف بین مسئولین کشوری و لشکری بوده است، ضمن هشدار به عوامل غرب زده کشور، هوشیاری مردم همیشه در صحنه را جهت خنثی نمودن اقدامات دشمنان با لبیک به بیانات مقام معظم رهبری خواستار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

,

در ایامی که مقارن با روز پاسدار در جمهوری اسلامی ایران بود بار دیگر شیطان بزرگ با اقدامی جاهلانه دشمنی خود را با قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی با صدای بلند به گوش جهانیان رساند. عاشقان به خون حسینی که نفس عاشورا مرامنامه کارشان می‌باشد و حفظ تمامیت ارضی کشور آرمان صادقانه آن‌ها در جهت دفاع از ناموس و مال مردم است مورد اتهام رژیم منحوس آمریکا قرار گرفت.

,

درک اینکه آمریکا، سپاه پاسداران را خار چشم خود میداند برای مردم قابل لمس است، اما اینکه چرا عده‌ای غرب زده در کشور برای تصویب fatf، cft، پالرمو و کذا و کذا خود را به ضجه انداخته اند هنوز دلیل روشنی در اذهان مردم برای این اقدامات پیدا نشده است.

,

اینکه گفته می‌شود لوایح چهارگانه برای مبارزه با تروریسم است و جهت روشن نمودن فعالیت اقتصادی دولت‌ها در قبال عدم همکاری آن‌ها با سازمان‌های تروریستی می‌باشد صورت مساله‌ای اشتباهی است که متاسفانه در ذهن بعضی از مسئولین نقش بسته است.

,

به اذعان مسئولین پالرمو برای مبارزه با تروریسم می‌باشد و سپاه پاسداران از دید آمریکا تروریسم شناخته شده است مسئولین دولتی در اولین وهله باید نظرات خود را صریحا با این موضوع مشخص نمایند که با تصویب این قرارداد رابطه خود با سپاه پاسداران و مردم را چگونه التیام می‌بخشند.

,

در زمانه خاص فعلی که اقدامات تحریک آمیز و خصمانه آمریکا برای تمامی مردم و مسئولین کشور روشن شده است، در ابتدا باید با تمام باج خواهی آمریکا مبارزه نمود و به همانند گذشته سر تعظیم فرود نیاورد و با همدلی و اتحاد و دفاع از سپاه پاسدارن با تقویت بنیه دفاعی کشور به مثابه گذشته مشت محکمی بر دهن استکبار و پیشوای آن زد. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان عضو دفتر تحکیم وحدت با حمایت از طرح مجلس جهت تروریست شناختن عوامل آمریکا در منطقه با درخواست از دولت جهت پاره نمودن برجام و عدم تصویب خواسته‌های آمریکا در کشور خواستار بازگشت دولت به متن انقلاب و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری می‌باشد و در زمانه خاص فعل همگی اعم از دولت، مجلس، ارتش و مردم لباس سبز مقدس سپاه را بر تن خواهیم کرد و به مقابله با آمریکا خواهیم پرداخت؛ و السلام علی من اتبع الهدی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه