اخبار داغ

خدمات رسانی موکب شهید سالاری در مناطق سیل زده خوزستان/از پخت روزانه بیش از 2000 دست غذا تا احداث سیل بندها در روستاها

خدمات رسانی موکب شهید سالاری در مناطق سیل زده خوزستان/از پخت روزانه بیش از 2000 دست غذا تا احداث سیل بندها در روستاها
خادمین موکب شهیدسالاری حاجی آباد هر روز پس از فراغت از پخت و توزیع بیش از 2000 دست غذا، به روستاهای درگیر سیل بخش سویسه شهرستان کارون رفته و در کنار مردم اقدام به ترمیم سیل بندها، مهار و هدایت سیل می نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ موکب شهید عبدالحمید سالاری، اولین شهید مدافع حرم استان هرمزگان متشکل از یک تیم جهادی 35 نفره در منطقه سیل زده  سویسه شهرستان کارون مشغول به خدمات رسانی به هم نوعان خود هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

موکب شهید عبدالحمید سالاری که از 21 فروردین ماه در منطقه سویسه شهرستان کارون مستقر شده روزانه بیش از دو هزار دست غذای گرم پخت و در بین سیل زدگان این منطقه توزیع می کنند.

,

, ,

خادمین موکب شهید عبدالحمید سالاری حاجی آباد هر روز پس از فراغت از پخت و توزیع غذای گرم بین روستاهای درگیر سیل بخش سویسه شهرستان کارون بهمراه نیروهای جهادی سپاه حاجی آباد در کنار مردم اقدام به ترمیم سیل بندها، مهار و هدایت سیل می نمایند.

,

گفتنی است تا کنون علاوه بر توزیع غذای گرم، ۱۵۰ کیلو پلاستیک و هشت هزار گونی نیز توسط جهادگران و خادمان موکب شهید عبدالحمید سالاری بین سیل زدگان این منطقه توزیع شده است.

,

, ,

سرهنگ فاطمی، مسئول پشتیبانی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در جریان سرکشی از موکب شهید عبدالحمید سالاری اظهار کرد: همت بلند مردمان دیار حاجی آباد و هرمزگانی ها درخدمات رسانی به مردم سیل زده خوزستان به صورت وضوح می توان در این منطقه مشاهده کرد.

,

, ,

مسئول پشتیبانی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه تمام امکانات موکب شهید عبدالحمید سالاری مردمی بوده است، تصریح کرد: تمام امکانات این موکب از ادارات، مردم و سپاه شهرستان حاجی آباد تهیه شده است.

,

فاطمی با  اشاره به سخنان امام خامنه ای(مدظله العالی) مبنی بر کمک همگان به سیل زدگان عنوان کرد: موکب شهید عبدالحمید سالاری برای خدمات رسانی به این منطقه سنگ تمام گذاشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه