اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:

تدابیر لازم برای جلوگیری از قاچاق محصولات مورد نیاز مردم اندیشیده شود

تدابیر لازم برای جلوگیری از قاچاق محصولات مورد نیاز مردم اندیشیده شود
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه فرامین رهبر انقلاب در زمینه قاچاق باید مدنظر مسئولین مربوطه قرار گیرد، گفت: مرزبانی و دستگاه‌های دخیل باید تدابیر لازم برای جلوگیری از قاچاق محصولات مورد نیاز مردم را بیاندیشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی عصر روز دوشنبه در دیدار با سرپرست فرماندهی و معاونت‌های مرزبانی آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی در زمینه قاچاق دغدغه‌ها و حساسیت‌های ویژه‌ای دارند که باید توسط مسئولین مربوطه و دستگاه‌های حوزه واردات و صادرات مورد توجه باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: تمام نیروهای مسلح به‌ویژه مرزبانی که مسئولیت مستقیم حراست از مرزها را بر عهده دارد وظیفه است که در شرایط جنگ اقتصادی حافظ منافع کشور بوده و اجازه ندهند محصولات تولیدی و مورد نیاز مردم از طریق غیرقانونی به دیگر کشورها قاچاق شود.

,

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی مرزبانان کشور، گفت: تمام مردم عزیز ایران اسلامی به‌خصوص استان‌های مرزی نظیر آذربایجان‌غربی به‌خاطر زحمات مرزبانان و حافظان امنیت کشور، دعاگو و سپاسگزار نیروهای مسلح و مرزبانان هستند.

,

در ابتدای این دیدار، سرهنگ پیری سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان‌غربی، به اهم اقدامات صورت گرفته در سال گذشته پرداخت و عنوان کرد: با تلاش‌های مرزبانان و ستاد فرماندهی و سیاستگذاری‌های صورت گرفته و ابلاغی از سوی فرماندهی مرزبانی کشور بحمدلله امنیتی پایدار در مرزهای استان را شاهد هستیم و امیدواریم با همت جمعی مسئولین استان شاهد تثبیت امنیت و افزایش مشارکت‌های برون مرزی با همسایگان باشیم.

,

وی، به افزایش چشمگیر میزان تردد غیر‌قانونی اتباع خارجی از کشورهای دیگر اشاره و اضافه کرد: متاسفانه به‌دلیل وجود برخی مشکلات اقتصادی و دروازه بودن آذربایجان‌غربی برای مهاجرین و اتباع کشورهای دیگر به کشورهای اروپایی شاهد افزایش چشمگیر اتباع خارجی در نقاط مرزی استان هستیم که امیدواریم با اتخاذ سیاست‌های دقیق شاهد کاهش این پدیده در مرزها باشیم.

,

وی، ابراز داشت: اولویت کاری مرزبانی در شرایط اقتصادی حال حاضر کشور در کنار حفظ امنیت مرزی، کنترل کالاهای صادره از کشور است و در این زمینه کالاها و محصولاتی مانند گوجه، پیاز، سیب زمینی و دیگر محصولات که با نوسانات شدید قیمت در کشور مواجه هستند از سوی مرزبانان استان کنترل می‌شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه