اخبار داغ

تهیه ۲۶ هزار بسته نوشت افزار برای دانش آموزان سیل‌زده

تهیه ۲۶ هزار بسته نوشت افزار برای دانش آموزان سیل‌زده
۲۶ هزار بسته نوشت افزار برای دانش آموزان سیل‌زده استان‌های خوزستان، لرستان و گلستان تهیه و بخشی از آن‌ها اعزام‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی کلانتری در گفت‌وگو با صاحب نیوز با بیان اینکه سیل در برخی از استان‌های کشور خسارت‌های متعددی را ایجاد کرد و شرایط عادی زندگی را از مردم گرفت، اظهار کرد: خانه‌های سیل‌زدگان به‌زودی ساخته نمی‌شود، اما روحیه‌ این کودکان و دانش آموزان را با ایجاد برنامه‌هایی فرهنگی عوض کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
عضو مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی گفت: نیروها به مناطق سیل‌زده اعزام ‌شدند و مدارس و مهدکودک‌ها را از گل‌ولای تمیز می‌کنند که البته مدارس موقتی در حال آماده‌سازی است و طلبه‌های برادر و خواهر برای حضور در بین دانش آموزان به مناطق سیل‌زده اعزام می‌شوند.
,
 
,
وی افزود: بسته‌های نوشت افزار در قالب مداد رنگی، دفتر نقاشی، خمیر بازی و اسباب‌بازی از جمله محصولات فرهنگی است که برای دانش آموزان سیل‌زده ارسال می شود.
,
 
,
کلانتری همچنین با بیان اینکه هفت هزار بسته نوشت افزار برای دانش آموزان سیل‌زده گلستان اعزام شد، تصریح کرد: پس از بازگشایی مدارس بسته‌های موردنیاز برای استان‌های لرستان و خوزستان هم ارسال می‌شود.
,
 
,
وی ادامه داد: طبق آمار آموزش‌وپرورش 700 هزار دانش آموزان در مناطق سیل‌زده حضور دارند و ما تاکنون حدود 26 هزار بسته را آماده کردیم، در حال حاضر شناسایی انجام می‌شود که توزیع به‌صورت دقیق و عادلانه باشد.
,
 
,
عضو مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی در پایان بیان کرد: مردم می‌توانند کمک‌های خود را به مجموعه نورباران اصفهان را تحویل دهند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه