اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی تنگستان:

مساله آب باید یکی از اولویت های کمیته برنامه ریزی سال ٩٨ باشد

مساله آب باید یکی از اولویت های کمیته برنامه ریزی سال ٩٨ باشد
رئیس شورای اسلامی شهرستان تنگستان در جلسه کارگروه وضعیت آب شهرستان تنگستان گفت: امروز مساله آب به عنوان یکی از اولویت های اصلی مورد تقاضا مردم و مورد توجه مسئولان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، امین ماندگار رئیس شورای اسلامی شهرستان تنگستان در جلسه کارگروه وضعیت آب شهرستان تنگستان که به ریاست فرماندار شهرستان تنگستان و با حضور مدیران کل آب و فاضلاب شهری و روستایی برگزار گردید گفت: امروز مساله آب به عنوان یکی از اولویت های اصلی مورد تقاضا مردم و مورد توجه مسئولان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

ماندگار از توجه جدی فرماندار شهرستان نسبت به تامین آب شرب مورد نیاز مردم، خاطر نشان کرد: علی رغم همه تلاش های صورت گرفته، می بایست تلاش های جدی تری در این حوزه صورت گیرد و با توجه به اینکه در آستانه فصل گرما می باشیم و قطع و یقین نیاز به آب و در دسترس بودن آن به مراتب جدی تر از گذشته ، مورد مطالبه مردم می باشد ، مساله آب باید به عنوان یکی از اولویت های کمیته برنامه ریزی شهرستان جهت تامین اعتبارات مورد نیاز باشد .

,

وی در ادامه اظهار کرد: در سال گذشته و سال جدید شاهد بارش های بسیار خوبی در سطح کشور و به تبع آن ذخیره مناسب آب نسبت به ادوار گذشته بوده ایم ، ولیکن همچنان مردم به ویژه در شهر اهرم شاهد نوبت بندی آب هستند که تا کنون گلایه ها و مراجعات متعددی تا کنون داشته اند.

,

رئیس شورای اسلامی شهرستان تنگستان گفت: ما می پذیریم که سطح ورودی آب به استان و شهرستان اندک است ، اما توقعات و انتظارات مردمی که همواره حامی نظام و دولتمردان خود هستند نیز بجا و صحیح است و باید تمامی راهکارها و تلاش خود را بکار بست تا دغدغه های مردم به کمترین حد ممکن تقلیل یابد .

,

ماندگار افزود : از مسئولان و کارشناسان آبفای شهری نیز انتظار می رود در صورتی که برنامه ای برای سهمیه بندی آب دارند پیش از این اقدام برنامه زمان بندی را از طرق مختلف به اطلاع مردم برسانند و همچنین با حضور در مساجد و محلات و با همیاری تشکل ها و گروه های اجتماعی همراهی بیشتری با مردم در بحران آب داشته باشند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه