اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

اعزام ۳۲ دستگاه کامیون اقلام برای سیل‌زدگان خوزستان و لرستان

اعزام ۳۲ دستگاه کامیون اقلام برای سیل‌زدگان خوزستان و لرستان
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از اعزام ۱۸ دستگاه کامیون اقلام برای استان خوزستان و ۱۴ دستگاه کامیون برای لرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمدرضا متین پور در گفت‌وگو با صاحب نیوز با بیان اینکه بابت مردم بسیار خوب استان و مردمی که درد آشنا هستند و درد هموطن خود را به خوبی حس کردند، خدا را شاکر هستم، اظهار کرد: ۱۸ دستگاه کامیون اقلام ضروری برای سیل‌زدگان به خوزستان اعزام می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: برخی از خیران و مردم اصفهان اقلامی که ما به آن‌ها اعلام می‌کردیم خرید می‌کردند که در این زمینه ما آن‌ها را راهنمایی کردیم؛ یک خیر در اصفهان 100 میلیون تومان اقلام بهداشتی تهیه‌کرده است.
,
 
,
وی افزود: شکل دیگر، اقلامی بود که خود مردم آن را برای سیل‌زدگان به مراکز کمیته امداد اهدا کردند، این اقلام شامل پتو، برنج و … بود؛ اقلام دسته بندی شده که در هر ماشین یک نوع جنس باشد که توزیع راحتی داشته باشد.
,
 
,
متین پور با بیان اینکه ۱۴ دستگاه کامیون برای سیل‌زدگان استان لرستان و سه کامیون برای استان گلستان اعزام کردیم، تصریح کرد: شش میلیارد و 500 میلیون تومان کمیته امداد استان اصفهان برای سیل‌زدگان خوزستان جمع آوری کرده که حدود یک میلیارد تومان آن نقدی بود.
,
 
,
وی ادامه داد: از روز سوم فروردین همکاران بنده، ۱۳۷ پایگاه جذب کمک‌های مردمی در میدان‌ها سطح شهرستان‌های استان فعال شد و در اولین روزی کاری سال ۹۸، 50 میلیون تومان نقدی برای استان گلستان واریز و برای استان لرستان در روزهای ابتدایی سیل 200 میلیون تومان ارسال کردیم.
,
 
,
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پایان گفت: ادارات کمیته امداد در سطح استان کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم را جمع آوری می‌کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه