اخبار داغ

فرماندار تنگستان:

آمریکا حماقت کرد

آمریکا حماقت کرد
فرماندار تنگستان گفت: تروریست اعلام کردن سپاه توسط آمریکا بسیار احمقانه و ناشیانه بود و دلیل خصومت آمریکا با سپاه، اقدامات بسیار موفق سپاه در دفاع از کشور و انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، عبدالحسن رفیعی پور فرماندار تنگستان با اشاره تروریست اعلام کردن سپاه توسط آمریکا در گفتگو با خبرنگار تنگستان نما گفت: این اقدام آمریکا بسیار احمقانه و ناشیانه بود و  دلیل خصومت آمریکا با سپاه، اقدامات بسیار موفق سپاه در دفاع از کشور و انقلاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, تنگستان نما,

وی افزود: سپاه هم در میدان عملیاتی مقابله با دشمن در مرزها و دفاع از حریم و حرم و نیز در میدان مقابله سیاسی با دشمن پیشگام بوده است.

,

رفیعی پور ادامه داد: خصومت آمریکا با سپاه و اقدام خصمانه آنها در قراردادن نیروی سپاه در لیست گروه های تروریستی شده این اقدام باعث وحدت و اتفاق نظر همه گروه ها در کشور شد و موجب افزایش محبوبیت و مقبولیت سپاه در بین مردم گردید.

,

فرماندار تنگستان خاطر نشان کرد: بهترین راه مقابله به مثل نمودن با آنها است و ایران نیروهای نظامی آمریکا را باید در لیست تروریستی ها قرار بدهد.

,

عبدالحسن رفیعی پور در پایان گفت: این اقدام آمریکا نقض قوانین حقوق بین‌المللی است و ایران طبق قوانین بین‌المللی می‌تواند اقدام مقابله به مثل کند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه