اخبار داغ

عضو شورای اسلامی باقرشهر؛

جوان ایرانی شور حماسی و انقلابی خود را از جوانان کربلا الگو می گیرد

جوان ایرانی شور حماسی و انقلابی خود را از جوانان کربلا الگو می گیرد
نامگذاری روز میلاد این جوان کربلا به نام روز جوان بهانه ای است تا همه ما همزمان با اعیاد شعبانیه، اخلاق و کردار این جوان رعنا و با غیرت کربلا را مرور کنیم و سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی باقرشهرنیوز؛ حسین ابراهیمی، عضو شورای اسلامی باقرشهر و رئیس کمیسیون ورزش و جوانان ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شورا با تبریک روز جوان به همه جوانان ایرانی و به ویژه باقرشهری، جوانان ایرانی را در شهامت و غیرت انقلابی بی مثال و نام آوردانست و گفت: ما جوانان در شور حماسی و انقلابی از جوانان کربلا الگو میگیریم و اسوه همه ما حضرت علی اکبر علیه السلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باقرشهرنیوز,

عضو شورای اسلامی باقرشهر گفت: نامگذاری روز میلاد این جوان کربلا به نام روز جوان بهانه ای است تا همه ما همزمان با اعیاد شعبانیه، اخلاق و کردار این جوان رعنا و با غیرت کربلا را مرور کنیم و سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

,

حسین ابراهیمی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای باقرشهر و تجلیل از افتخارات ورزشکاران این شهر گفت: کوچه و خیابان های باقرشهر مزین به نام نوجوان و جوانانی است که از پشت میز مدرسه و دانشگاه در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل چون سیل خروشیدند. هر ماه و هر سال شاهد افتخار آفرینی قهرمانان ورزشی این شهر هستیم که پرچم پر افتخار ایران را در عرصه های بین المللی به اهتزاز در آوردند.

,

وی در ادامه با تبریک این روز ابراز امیدواری کرد در سال رونق ملی شاهد فعالیت و تاثیر گذاری بیش از پیش این قشر از جامعه باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه