اخبار داغ

استاندار اصفهان خبر داد؛

اصفهان رتبه اول کمک‌های نقدی و رتبه دوم کمک‌های غیر نقدی به سیل‌زدگان

اصفهان رتبه اول کمک‌های نقدی و رتبه دوم کمک‌های غیر نقدی به سیل‌زدگان
استاندار اصفهان گفت: استان اصفهان از نظر کمک‌های نقدی در سطح اولین استان‌های کشور و در کمک‌های غیر نقدی به نیز رتبه دوم در کشور را به خود اختصاص داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ عباس رضایی در ستاد جمع آوری و ارسال کمک‌های جامعه پزشکی استان اصفهان برای مناطق سیل‌زده اظهار کرد: متأسفانه شاهد وقوع سیل ویرانگر در سه استان بودیم که مشکلات بسیاری را برای هموطنانمان در استان‌های خوزستان، لرستان و گلستان و تا حدودی در بخش‌های دیگر ایجاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
استاندار اصفهان گفت: در جنوب و غرب استان نیز در روزهای ابتدایی مشکلاتی را به خاطر سیل داشتیم که به فضل الهی مدیریت و هماهنگی گردید و فاجعه انسانی در استان صورت نگرفت.
,
 
,
وی بابیان اینکه اصفهان به‌صورت رسمی معین استان خوزستان و به‌صورت غیررسمی معین استان لرستان است، افزود: بر مبنای تفکر انسان دوستی و جایگاه ویژه مردم اصفهان در تمامی ابعاد، این بار هم بسیاری از اقشار متعهد و متدین مردم به‌صورت خودجوش به یاری سیل‌زدگان رفتند.
,
 
,
رضایی افزود: بر اساس آمار ارائه شده، استان اصفهان از نظر کمک‌های نقدی در سطح اولین استان‌های کشور و در کمک‌های غیر نقدی به نیز رتبه دوم در کشور را به خود اختصاص داده است.
,
 
,
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: جامعه پزشکی همواره در کمک به مردم در ابعاد مختلف از جمله در جنگ تحمیلی، کمک به زلزله‌زدگان شهر بم و استان کرمانشاه و هم‌اکنون در کمک به سیل‌زدگان پیشگام بوده است.
,
 
,
وی ادامه داد: امروز هم جامعه پزشکی استان ضمن دیدار با یکدیگر، برنامه کمک به سیل‌زدگان را راه‌اندازی نمودند که تاکنون نیز رقم‌های قابل‌توجهی جمع‌آوری‌شده تا به مردم آسیب‌دیده از سیل اهدا شود.
,
 
,
رضایی به برخی اقدامات استان اصفهان در این ارتباط اشاره کرد و ادامه داد: در مناطق سه و پنج شهرستان اهواز؛ احداث آب‌بند و سیل بند در حال انجام است و بیش از 200 دستگاه ماشین‌آلات سنگین نیز در پل دختر و خوزستان در حال فعالیت هستند، همچنین در روستای آق‌قلا از توابع استان گلستان؛ مدرن‌ترین و مجهزترین دستگاه‌های ام آر آی پرتابل ما که تنها ام آر آی پرتابل کشور است مستقر شده و به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه پیش بینی های لازم برای مقابله با سیل احتمالی در استان اصفهان انجام شده است، افزود: سد زاینده‌رود یک میلیارد مترمکعب فضای خالی جهت ذخیره آب دارد و تنها ۴۲۲ میلیون مترمکعب از حجم سد پر است، بنابراین اگر بارندگی شدیدی صورت گیرد؛ جای هیچ‌گونه نگرانی در این مورد وجود ندارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه