اخبار داغ

حمایت نمایندگان استان مرکزی از سپاه پاسداران؛

اقدامات مؤثر سپاه منجر به خشم و کینه استکبار جهانی شده است/آمریکا در تروریست خواندن سپاه مرتکب یک اشتباه استراتژیک شد

اقدامات مؤثر سپاه منجر به خشم و کینه استکبار جهانی شده است/آمریکا در تروریست خواندن سپاه مرتکب یک اشتباه استراتژیک شد
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات بسیار مهم و اثرگذار سپاه باعث شد تا استکبار جهانی و آمریکای جنایت‌کار خشم و کینه‌ای از این نهاد مقدس به دل داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ پس از اقدام خصمانه رئیس جمهور آمریکا در راستای قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه ها و سازمان های تروریستی، واکنش های بسیاری از سوی مسئولین و مردم علیه این اقدام آمریکا شکل گرفت که در زیر بخشی از مواضع نمایندگان مردم استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی را در خصوص این اقدام می خوانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس:

, نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس:, :,

آمریکا زخم‌خورده سپاه و بسیج است/ تروریست پروران معیار تروریستی بودن شده‌اند!

, آمریکا زخم‌خورده سپاه و بسیج است/ تروریست پروران معیار تروریستی بودن شده‌اند!, آمریکا زخم‌خورده سپاه و بسیج است/ تروریست پروران معیار تروریستی بودن شده‌اند!,

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی توسط آمریکاها گفت: سپاه از متن مردم است و جدای از مردم نیست، بر اساس قانون اساسی شکل‌گرفته و یک‌نهاد نظامی رسمی کشور است، بنابراین تروریست اعلام کردن سپاه یعنی مقابله مستقیم با کشوراست.

, دیار آفتاب,

سلیمی با اشاره به اینکه سپاه موردحمایت همه اقشار مردم است اظهار کرد: یعنی در این مسئله گرایش‌های سیاسی هم‌معنا ندارد همه و همه در این روزها از سپاه حمایت می‌کنند.

,

وی عنوان کرد: اعلام تروریستی بودن سپاه توسط آمریکایی‌ها نشان از این دارد که آن‌ها اهداف دیگری را در سر می‌پرورانند و هدفشان ایجاد اختلاف در کشور و ایجاد یک جنگ داخلی است که این مسیر قطعاً با شکست جدی مواجه خواهد شد.

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه آمریکایی‌ها خودشان تروریست پرورند بیان کرد: آمریکایی‌ها داعش و القاعده را ایجاد کردند و حالا امروز می‌خواهند اعلام کنند که چه کسی تروریست است که این‌یک موضوع عجیب و قریب است.

,

وی اظهار کرد: جالب است که سازمانی را که خودش اعلام می‌کند ۳۰۰۰نفر از مردم کشور ما ترور کرده، از لیست تروریست‌ها خارج می‌کنند اما از این‌طرف می‌بینید با نهاد بر خواسته از متن مردم این‌گونه مقابله می‌کنند. این نشان‌دهنده استانداردهای دوگانه‌ای است که توسط آمریکایی‌ها و بعضی از کشورهای دیگر پیگیری می‌شود.

,

سلیمی بیان کرد: آمریکایی‌ها از سپاه و بسیج زخم خوردند زیرا این سپاه و بسیج بود که اجازه نداد آمریکایی‌ها اهدافشان را در منطقه پیگیری کنند و تصور می‌کنند که با این‌گونه حرکات می‌توانند سپاه و بسیج را محدود کنند و باید گفت سپاه و بسیج محدودیت پذیر نیستند.

,

وی ادامه داد: امروز به لطف خدا بسیج تکثیرشده است و حشد الشعبی تکثیرشده از همین بسیج است و این بسیج عمومی است که هیچ قدرتی توان مبارزه با آن‌ها را ندارد.

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سپاه یک نیرویی نیست که به‌راحتی بتوانند آن را حذف کنند و اگر تصور باطلی در سردارند قطعاً این تصور با شکست مواجه می‌شود.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

, عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:, :,

 

,
آمریکا در تروریست خواندن سپاه مرتکب یک اشتباه استراتژیک شد/پیشتازی سپاه در عرصه‌های جهاد علمی و سازندگی
, آمریکا در تروریست خواندن سپاه مرتکب یک اشتباه استراتژیک شد/پیشتازی سپاه در عرصه‌های جهاد علمی و سازندگی, آمریکا در تروریست خواندن سپاه مرتکب یک اشتباه استراتژیک شد/پیشتازی سپاه در عرصه‌های جهاد علمی و سازندگی,

محمد ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با دیار آفتاب؛ در رابطه با تروریستی خواندن سپاه توسط دولت آمریکا، گفت: سپاه امروز در جایگاه ویژه‌ای قرارگرفته، چراکه آمریکا تمام شکست‌های خود را از انقلاب اسلامی و به‌ویژه سپاه پاسداران می‌داند و این افتخاری بزرگ برای این نهاد انقلابی است.

, دیار آفتاب, .,

وی بابیان اینکه آمریکا اشتباهی بسیار بزرگ و استراتژیکی در تروریستی خواندن این نهاد انقلابی مرتکب شد، اظهار کرد: درجایی که نیروهای آمریکایی منشأ فساد، تروریسم و تجاوز به حقوق ملت‌ها است، دولت آمریکا سپاه را به‌عنوان تروریست معرفی کرده که این اقدام متقابلاً توسط جمهوری اسلامی با اتخاذ موضعی انقلابی پاسخ داده شد.

, .,

رضایی ادامه داد: پس از اقدام خصمانه کاخ سفید در معرفی کردن سپاه به‌عنوان سازمانی تروریستی، جمهوری اسلامی تمام نیروهای آمریکا در منطقه را به‌عنوان عناصر تروریستی معرفی کرده و قطعاً ازاین‌پس هزینه بسیار سنگینی متوجه این نیروها در منطقه خواهد شد و آرامش و امنیت خود را قطعاً ازدست‌رفته می‌بینند.

, .,

از دست رفتن منافع ملی آمریکا نتیجه بی‌شعوری ترامپ

, از دست رفتن منافع ملی آمریکا نتیجه بی‌شعوری ترامپ, از دست رفتن منافع ملی آمریکا نتیجه بی‌شعوری ترامپ,

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه این هزینه را ترامپ به آمریکا تحمیل کرده است، افزود: این هزینه به خاطر هدیه‌ای است که دولت آمریکا به رژیم غاصب صهیونیستی و نتانیاهو پرداخت می‌کند و رئیس‌جمهور آمریکا این‌قدر شعور ندارد که هدیه‌اش به نتانیاهو چه بلایی بر سر نیروها و منافع ملی خودش در منطقه خواهد آورد.

, .,

به تن کردن لباس پاسداری توسط نمایندگان مجلس در حمایت از سپاه

, به تن کردن لباس پاسداری توسط نمایندگان مجلس در حمایت از سپاه, به تن کردن لباس پاسداری توسط نمایندگان مجلس در حمایت از سپاه,

وی با تأکید بر اینکه سپاه محبوب دل‌های همه ملت‌ها است، تصریح کرد: امروز شاهدیم که نمایندگان مجلس به‌صورت یکپارچه به پشتیبانی از این نهاد انقلابی، لباس پاسداری پوشیده و اعلام کردند که همه نمایندگان، مردم و دولتمردان ما سپاهی هستند.

, .,

رضایی با اشاره به پشتیبانی ملت‌های منطقه از سپاه پاسداران، تشریح کرد: سپاه به‌عنوان یک سازمان اثرگذار در سطح بین‌المللی ازاین‌پس پشتیبانی از ملت‌های دنیا را به‌صورت گسترده‌تر خواهد داشت و طبق روال گذشته سیاست‌های آمریکا را با شکست بیشتر مواجه خواهد کرد.

, .,

پیشتازی سپاه در عرصه‌های جهاد علمی و سازندگی

, پیشتازی سپاه در عرصه‌های جهاد علمی و سازندگی, پیشتازی سپاه در عرصه‌های جهاد علمی و سازندگی,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه سپاه امروز افتخار خدمت‌رسانی در تمامی عرصه‌ها را دارد، تأکید کرد: این نهاد مقدس در عرصه‌های جهاد علمی، جهاد سازندگی و به‌ویژه در حمایت از محرومین و مستضعفین پیشتاز بوده و در سیل اخیر کشور به‌عنوان یار و یاور مردم ایفای نقش کرده و افتخارآفرینی می‌کند و متقابلاً ملت ایران نیز از عمق وجود خود به سپاه عشق ورزیده و به کوری چشم دشمنان و به‌خصوص آمریکا پشتیبان سپاه خواهند بود.

, .,

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی:

, نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی:, :,

اقدامات مؤثر سپاه منجر به خشم و کینه استکبار جهانی شده است/پایگاه اصلی سپاه در قلب و دل مردم است

, اقدامات مؤثر سپاه منجر به خشم و کینه استکبار جهانی شده است/پایگاه اصلی سپاه در قلب و دل مردم است, اقدامات مؤثر سپاه منجر به خشم و کینه استکبار جهانی شده است/پایگاه اصلی سپاه در قلب و دل مردم است,

علی‌اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص اقدام آمریکا در راستای قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان‌های تروریستی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان یادگار ارزشمند امام راحل (ره) نماد بارز تفکر انقلابی است و برای رهبری و ملت ایران بازوی پر توانی است.

, دیار آفتاب, .,

کریمی افزود: سپاه پاسداران نشان داده که در طی حدود چهار دهه که از تأسیس این نهاد مقدس می‌گذرد همواره در خدمت ولایت و مردم بوده است و در هر صحنه‌ای که نیاز بوده در کنار مردم ایستاده و هوشیارانه خود را سپر بلای ملت ایران کرده است.

, .,

اقدامات مؤثر سپاه منجر به خشم و کینه استکبار جهانی

, اقدامات مؤثر سپاه منجر به خشم و کینه استکبار جهانی, اقدامات مؤثر سپاه منجر به خشم و کینه استکبار جهانی,

وی ضمن تأکید بر اقدامات مهم و مؤثر سپاه پاسداران در جریان انقلاب اسلامی بیان کرد: اقدامات بسیار مهم و اثرگذاری که سپاه چه در طول سال‌های دفاع مقدس برای حفاظت از امنیت کشور و چه در عرصه سازندگی و حتی در سال‌های اخیر برای دفاع از امنیت کشور و مقابله با جریانات تروریستی و تکفیری در کشورهای اطراف با خدمات مستشاری که به کشورهای دیگر و جبهه مقاومت داده و انسجام‌بخشی و اقتدار به جبهه مقاومت در منطقه، باعث شد تا استکبار جهانی و آمریکای جنایت‌کار خشم و کینه‌ای از این نهاد مقدس به دل داشته باشد.

, .,

پایگاه اصلی سپاه در قلب و دل مردم است

, پایگاه اصلی سپاه در قلب و دل مردم است, پایگاه اصلی سپاه در قلب و دل مردم است,

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اقدام احمقانه‌ی ترامپ  نشان‌دهنده نهایت کینه ایالات متحده نسبت به سپاه است و با توجه به اینکه پایگاه اصلی سپاه در قلب و دل مردم است و مردم این نهاد مقدس را دوست دارند و پاسداران به‌عنوان امین ملت ایران در همه صحنه‌ها حاضر هستند به همین خاطر این اقدامات کور و بی‌پایه نمی‌تواند خللی در ارتباط تنگاتنگ و عمیق مردم با سپاه ایجاد کند و خدشه‌ای به پایگاه گسترده و عمیق مردمی سپاه در کشورمان و ملت‌های منطقه و جبهه مقاومت ایجاد کند.

, .,

وی عنوان کرد: قطعاً این اقدام باعث افزایش سطح محبوبیت برای سپاه در داخل و خارج کشور خواهد شد و این مسئله زمینه ایست که آمریکا مجبور شود عواقب این تصمیم را بپذیرد و بابت این اقدام احمقانه هزینه سنگینی را بپردازد.

, .,

طرح دو فوریت اقدام متقابل ایران برای بررسی جزییات به کمیسیون امنیت ملی مجلس ارجاع شد

, طرح دو فوریت اقدام متقابل ایران برای بررسی جزییات به کمیسیون امنیت ملی مجلس ارجاع شد, طرح دو فوریت اقدام متقابل ایران برای بررسی جزییات به کمیسیون امنیت ملی مجلس ارجاع شد,

کریمی به طرح مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدام متقابل نسبت به این اقدام آمریکا پرداخت و تصریح کرد: با توجه به رأی آوری دو فوریت طرح اقدام متقابل جمهوری اسلامی، این طرح برای بررسی جزییات به کمیسیون امنیت ملی مجلس ارجاع شد.

, .,

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین نکته‌ی این طرح که شامل یک ماده‌واحده و چند بند بود این است که تدابیری اتخاذ شود که به‌صورت مقابله‌به‌مثل تمامی نیروهای آمریکا در سطح منطقه غرب آسیا و پایگاه‌های متعددی که آمریکا در اطراف ما دارد به‌عنوان نیروهای تروریستی تلقی شوند و آثار حقوقی و قانونی‌ای که در این خصوص  وجود دارد ساری و جاری گردد و جزییات دیگری که باید در این خصوص در این طرح پیش‌بینی شود نیز در کمیسیون امنیت ملی جمع‌بندی می‌شود و برای تصویب نهایی به صحن مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد.

, .,

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس:

, نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس:, :,

دشمنی آمریکا همواره وجود داشته است/ انسجام ملی در کشور نتیجه اقدام اخیر آمریکا

, دشمنی آمریکا همواره وجود داشته است/ انسجام ملی در کشور نتیجه اقدام اخیر آمریکا, دشمنی آمریکا همواره وجود داشته است/ انسجام ملی در کشور نتیجه اقدام اخیر آمریکا,

محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  دیار آفتاب؛ در خصوص تصمیم اخیر دولت آمریکا مبنی بر تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: آمریکا همواره پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران سعی کرده تا ملت ما را تحت‌فشار بگذارد و این کار آمریکایی‌ها که امروز به نوع دیگری خود را نمایش داده است اقدام تازه‌ای نیست.

,  دیار آفتاب, دیار آفتاب, دیار آفتاب, .,

وی بابیان اینکه این دشمنی‌های آمریکا همیشه وجود داشته است، افزود: امام راحل(ره) همواره می‌گفتند که آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی بکند و در اقدام اخیر نیز شاهد آن بودیم که این کار آمریکا اتحاد بیشتر مردم و حمایت همه‌جانبه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در پی داشت تا جایی که در مجلس شورای اسلامی نیز تمامی نمایندگان با هر سلیقه و ایده و فکری با بر تن کردن لباس سبز سپاه حمایت خود از این نهاد انقلابی را اعلام کردند.

, .,

منصوری ادامه داد: تروریستی دانستن نهادی انقلابی و مردمی باعث شد تا انسجامی ملی در کشور ما ایجاد شود که شاید این انسجام در حالت عادی به این سادگی‌ها به دست نمی‌آمد.

, .,

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به این اقدام نابخردانه دولت آمریکا، مجلس شورای اسلامی نیز در اقدامی متقابل نیروهای آمریکایی در منطقه و خاورمیانه را به‌عنوان نیروهایی تروریستی در نظر می‌گیرد.

, .,

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی:

, نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی:, :,

سپاه اساسی‌ترین عامل مهار تروریسم در منطقه است/ آمریکا راس و منشأ تروریست در دنیا است

, سپاه اساسی‌ترین عامل مهار تروریسم در منطقه است/ آمریکا راس و منشأ تروریست در دنیا است, سپاه اساسی‌ترین عامل مهار تروریسم در منطقه است/ آمریکا راس و منشأ تروریست در دنیا است,

علی ابراهیمی نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص اقدام آمریکا در راستای قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی گفت: اقدام دولت ترامپ مبنای حقوقی ندارد، یعنی اساساً ازنظر حقوق بین‌الملل هم مبنای درستی ندارد.

, دیار آفتاب,

ابراهیمی افزود: می‌توان گفت این اقدام که یک دولت رسمی درواقع نیروی نظامی رسمی یک کشور دیگر را به‌عنوان سازمان تروریستی تعریف کند، نسنجیده و مضحک بود.

,

وی عنوان کرد: همه دنیا می‌دانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش مؤثری در مبارزه با وحشی‌ترین تروریسم‌ها که آخرینش داعش بود، داشته و به‌عنوان یکی از اساسی‌ترین عوامل مهار تروریسم در منطقه و باعث نابودی فیزیکی تروریسم بوده است.

,

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه این رفتارهای متناقض دولت آمریکا ناشی از کینه‌ها و عداوت‌هایی است که روزبه‌روز در حال بیشتر شدن است بیان کرد: در حال حاضر دشمن به شکلی بر اساس بغض و کینه‌ای که نسبت به جمهوری اسلامی ایران دارد نهاد نظامی‌ای مانند سپاه را به‌عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کرده است.

,

وی ضمن اشاره به اینکه دولت آمریکا خصوصاً دولت ترامپ اساساً با کلیت نظام جمهوری اسلامی مشکل‌دارند و بعضاً حتی نظام را تروریست خطاب می‌کند تصریح کرد: این اقدام در مورد سپاه یک اقدام کاملاً نسنجیده و از دید جامعه بین‌الملل مضحک است که همراهی خاصی هم با این قضیه صورت نگرفته است.

,

ابراهیمی اظهار کرد: از طرفی مردم می‌بینند که عربستانِ موردحمایت آمریکا و حتی خود آمریکا منشأ شکل‌گیری تروریست در دنیا هستند و اگر به تاریخ آمریکا هم نگاه کنید، حتی قبل از جمهوری اسلامی، در مناطقی که قصد مداخله داشتند، در قالب پرورش تروریست علیه دولت‌های مخالف خود اقدام کرده است.

,

وی ادامه داد: آمریکا به‌عنوان رأس و عربستان و رژیم صهیونیستی هم که موردحمایت جدی او هستند حامی تروریست بوده و کاملاً دست آشکاری در پرورش تروریست دارند. به همین دلیل کسی این اقدام آمریکا را نخواهد پذیرفت ولی به‌هرحال دشمن است و به هر شکلی اقدام می‌کند.

,

نماینده مردم شازند خاطرنشان کرد: مردم ایران علی‌رغم اختلاف‌سلیقه‌ها در نحوه اداره کشور ولی وقتی‌که می‌بینند ارکان نظام مورد تعرض قرار می‌گیرد به‌صورت یکپارچه همه اختلاف‌ها را کنار می‌گذارند و دیدیم که چه حمایت جانانه‌ای از سپاه انجام دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه