اخبار داغ

در راستای ایجاد اشتغال پایدار؛

ظرفیت دانشگاه آزاد در خدمت رونق تولید قرار می گیرد

ظرفیت دانشگاه آزاد در خدمت رونق تولید قرار می گیرد
مشاور و رئیس حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در دیدار با رئیس شرکت شهرک های صنعتی بوشهر گفت: تاکید دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر رونق تولید، اشتغال و ایجاد درآمدهای پایدار مبتنی بر طرح های دانش بنیان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ مشاور و رئیس حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و مدیر اجرایی طرح کیتین و کیتوسان دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس ,

مهدی نکیسا در این دیدار با تأکید بر رونق تولید که توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان شعار سال98 نامگذاری شده است بر لزوم ایجاد صنایع و محصولات جدید و دانش بنیان در استان بوشهر تأکید و اذعان کرد: باید تلاش کرد تا با همکاری و تعامل تمامی نهادها، ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان فعال‌تر شوند.

,

, ,

نکیسا با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر رونق تولید، اشتغال و ایجاد درآمدهای پایدار مبتنی بر طرح های دانش بنیان برای استان را با جدیت دنبال می کند، تشریح کرد: این دانشگاه با داشتن ظرفیت های علمی و زیرساخت های فیزیکی و نیروی انسانی باتجربه، تولید صنعتی کیتین و کیتوسان و محصولات پایین دستی آن را به عنوان یکی از اولویت های برنامه های خود قرار داده است.

,

وی با اشاره به آمادگی دانشگاه برای سرمایه گذاری در تولید طرح کیتین و کیتوسان گفت: این محصول از پوست میگو با حدود ۳ هزار کاربرد واقعی است که با توجه به فراوانی مواد اولیه، به‌عنوان مزیت نسبی استان بوشهر محسوب می‌شود.

,

مهندس صفوی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر نیز با اشاره به مهیا بودن زیرساخت های مناسب در مجموعه شهرک های صنعتی بوشهر ضمن استقبال از این طرح گفت: شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر آمادگی همه جانبه خود را در راستای پیگیری صدور مجوزهای لازم و کمک به دانشگاه آزاد اسلامی در تولید و توسعه طرح کیتین و کیتوسان و محصولات پائیین دستی آن اعلام می دارد.

,

کیتین و کیتوسان سلولز مولکولی است که در دیواره ی سلولی گیاهان و برخی دیگر از جانداران یافت می شود و فراوان ترین ماده ی آلی روی کره ی زمین نیز می باشد. کیتین از آن جهت جالب است که علاوه بر گیاهان در پوشش خارجی حشرات، میگوها و خرچنگها نیز وجود دارد و در نگهداری غذا، خواص ضد باکتریایی و ضد ویروسی و خواص آنتی اکسیدانی کاربرد دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه