اخبار داغ

مرغ گران می‌شود

مرغ گران می‌شود
چهار آیین گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی‌ها با نرخ ۱۳ هزار و ۵۰۰ تا ۱۴ هزار تومان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛برومند چهار آیین، عضو هئیت مدیره کانون سراسری مرغداران گوشتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، از ثبات نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۹ هزار و ۵۰۰ و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی‌های سطح شهر ۱۳ هزار و ۵۰۰ تا ۱۴ هزار تومان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: با توجه به شرایط کنونی عرضه و تقاضا پیش‌بینی می‌شود که قیمت مرغ زنده در اوایل اردیبهشت با افزایش ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومانی به ۹ هزار و ۸۰۰ تا ۱۰ هزار تومان برسد.
,
 
,
چهار آیین درباره آخرین تحولات بازار نهاده‌های دامی گفت: هم اکنون هر کیلو کنجاله سویا به سبب آزاد شدن حواله مرغداران و روان شدن حمل و نقل با کاهش یک هزار و ۵۰۰ تومانی با نرخ ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان در بازار آزاد به مرغداران عرضه می‌شود.
,
 
,
این مقام مسئول با بیان اینکه سالانه ۱۷ میلیون تن نهاده دامی وارد کشور می‌شود، اظهار کرد: سالانه ۷ میلیون تن نهاده‌های دامی در بخش گوشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد که پشتیبانی امور دام تنها ۲ میلیون تن از این میزان را تامین می‌کند و به ناچار مرغداران مجبورند مابقی نیازشان را از بازار آزاد خریداری کنند.
,
 
,
به گفته وی، سالانه ۱۰ تا ۲۰ درصد نیاز نهاده دامی با نرخ مصوب از سوی پشتیبانی امور دام و مابقی از بازار آزاد تهیه می‌شود.
,
 
,
عضو هئیت مدیره کانون سراسری مرغداران گوشتی با اشاره به اینکه عرضه مرغ با نرخ مصوب ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان ادعایی بیش نیست، بیان کرد: با توجه به افزایش هزینه‌های تولید و نرخ ۲ برابری نهاده‌های دامی در بازار آزاد نسبت به قیمت مصوب، امکان عرضه مرغ با نرخ مصوب ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان وجود ندارد.
,
 
,
وی سیاست تنظیم بازار برای عرضه مرغ با نرخ مصوب ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان را مخرب دانست و گفت: با توجه به افزایش هزینه‌های تولید، از مسئولان ستاد تنظیم بازار انتظار می‌رود که براساس هزینه‌های واقعی نرخ مصوب مرغ را اعلام کنند تا اجهافی در حق تولیدکنندگان صورت نگیرد.
,
 
,
چهار آیین در پایان نرخ واقعی هر کیلو مرغ زنده را ۹ هزار و ۵۰۰ تا ۱۰ هزار و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی را ۱۳ هزار و ۵۰۰ تا ۱۴ هزار تومان اعلام کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه