اخبار داغ

با حضور فرماندار اردل و مدیرکل دامپزشکی استان صورت گرفت؛

رضا کریمی به عنوان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اردل معرفی شد

رضا کریمی به عنوان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اردل معرفی شد
مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال وبختیاری طی حکمی دکتر رضا کریمی را به عنوان رئیس جدید اداره دامپزشکی شهرستان اردل منصوب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، صبح امروز با حضور محمود کیانی فرماندار شهرستان اردل و دکتر حسینعلی سلطانی مدیر کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری آیین معارفه رئیس جدید دامپزشکی شهرستان  اردل برگزار شد و دکتر رضا کریمی  به عنوان رییس جدید شبکه دامپزشکی شهرستان اردل معرفی و از خدمات دکتر داوود  ربیعی ریاست قبلی این اداره قدردانی گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

 

, ,

محمود کیانی فرماندار شهرستان اردل  در این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش هایی که  دکتر ربیعی رئیس دامپزشکی شهرستان  اردل در مدت تصدی مسئولیت در این اداره داشته است؛خاطر نشان کرد:نگاه ویژه به دامپزشکی و توجه داشتن به مباحث سلامت غذا با منشا دامی در شهرستان بسیار حائز اهمیت است.

کیانی افزود:دامپزشکی نقش موثری در امنیت غذایی مردم ایفا می‌کند و در همین راستا تمام عملیات فنی از قبیل واکسیناسیون دام‌ها، شناسایی و حذف دام‌های آلوده توسط این شبکه انجام می‌گیرد.

وی  به وضعیت بهداشتی نگهداری دام و طیور در ساختمان ها و اماکن مسکونی اشاره کرد و آن را تهدیدی برای بهداشت و سلامت عمومی جامعه دانست و ‌افزود: قصور و یا سهل‌انگاری ناخواسته دراین زمینه، ممکن است باعث به خطر افتادن سلامت آحاد جامعه از طریق انتشار بیماری‌های مشترک بین انسان و دام شود.
 
انتهای پیام/

, .,
,
, .,
,
, .,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه