اخبار داغ

انتقاد یک مسئول از آموزش و پرورش دقیقه نودی کوهپایه

انتقاد یک مسئول از آموزش و پرورش دقیقه نودی کوهپایه
رئیس شورای شهر سجزی گفت: علی رغم هماهنگی صورت گرفته با این اداره جهت اسکان و حتی نوشتن پارچه برای اسکان، یک روز مانده به عید نوروز توسط آموزش و پرورش اعلام شد که امکان اسکان وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر باقری در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: جهت میزبانی از مهمانان نوروزدر شهر سجزی  اقدامات لازم اولیه از جمله پاکسازی، زیباسازی، چراغانی و رفع اشکالات محل اسکان و پارک ولی عصرتوسط شهرداری سجزی با هماهنگی مسئولان و ادارات صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس شورای شهر سجزی با انتقاد از اداره آموزش و پرورش کوهپایه به خاطر قولی که داده بود و عملی نکرد، تصریح کرد: متاسفانه علی رغم هماهنگی صورت گرفته با اداره آموزش و پرورش کوهپایه جهت اسکان و حتی نوشتن پارچه برای اسکان ، یک روز مانده به عید نوروز توسط آموزش و پرورش اعلام شد امکان اسکان وجود ندارد.

,

وی افزود: باید علت را ریشه یابی کرد که در آینده این اتفاق نیفتد با این حال به همت اهالی خونگرم و فدارکار شهر سجزی تعداد حدود 800 نفر در منازل و مکان مناسب اسکان داده شد و حدود چهار هزار نفر اسکان موقت در شهر و پارک داشته که بخوبی و با امنیت بخصوص برای افرادی که با گردباد و سیل مواجهه بودند سپری  شد.

,

باقری گفت: به جا خواهد بود از اهالی شهر سجزی و مسئولان که این میزبانی را بصورت شایسته انجام دادند تقدیر و تشکر کنم  و امیدواریم همچنان شاهد این فداکاری ها که شایسته مردم شهر سجزی است باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه