اخبار داغ

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان خبرداد؛

حضور دو تیم بانوان کبدی از اصفهان در لیگ دسته یک

حضور دو تیم بانوان کبدی از اصفهان در لیگ دسته یک
رئیس هیئت کبدی استان اصفهان گفت: با هماهنگی‌های انجام‌شده دو تیم بانوان در لیگ دسته یک کبدی در اردیبهشت‌ ماه شرکت کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احمد حجازی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: برنامه‌های هیئت کبدی اصفهان بر اساس تقویم فدراسیون کبدی دنبال می‌شود؛ با هماهنگی‌هایی که با شهرداری اصفهان انجام‌شده در هفته نکوداشت اصفهان مسابقات کبدی استان برای اولین بار برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده دو تیم بانوان در لیگ دسته یک کبدی در اردیبهشت‌ماه شرکت کنند؛ این دو تیم که مبتدی هستند و یکی از کاشان و دیگری از اصفهان است و بیشترین هدف شرکت این دو تیم در مسابقه بوده است که اگر با کسب مقام همراه باشد ایده آل خواهد بود.

,

وی افزود: تیم کبدی کاشان هم در لیگ دسته یک کشور حضور دارد و دو تن از بازیکنان ما در مرحله چهارم تیم ملی در زابل حضور دارند.

,

احمد حجازی در مورد زمان مسابقات پیش رو این هیئت، اذعان کرد: جام مولای عرشیان در نهم و دهم خردادماه و مسابقات هفته نکوداشت اصفهان در دهه اول اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

,

حجازی بیان کرد: محل برگزاری مسابقات دقیقاً مشخص نیست اما احتمال زیاد در سالن کوثر ملک شهر برگزار شود و هنوز برای حضور یا عدم حضور تماشاگران در مسابقات هم تصمیم‌گیری نشده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه