اخبار داغ

دادستان دلفان تأکید کرد؛

ضرورت بازگشایی محور ارتباطی نورآباد به نهاوند

ضرورت بازگشایی محور ارتباطی نورآباد به نهاوند
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلفان از پیگیری ها جهت تسریع در بازگشایی محور ارتباطی نورآباد به نهاوند خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، محمد زیرک، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلفان صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: به علت حجم بالای رانش کوه و فرو نشست زمین در این محور بازگشایی این مسیر به طول انجامید، لذا با مکاتبات انجام گرفته با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند بر تسریع در بازگشایی این  محور ارتباطی تاکید شد، همچنین دادستان محترم نهاوند نیز بر اقدامات لازم جهت بازگشایی این مسیر خبر دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: با تذکراتی که به پیمانکار این طرح داده شد قول مساعد داد که در اسرع وقت نسبت به بازگشایی این مسیر اقدام نمایند.

,

 

,

زیرک عنوان کرد: ریزش و فرو نشست زمین در این مسیر ارتباطی در حوزه شهرستان نهاوند بوده است و در حوزه شهرستان دلفان هیچ‌گونه ریزش و فرو نشست زمین نداشته ایم.

,

 

,

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلفان تصریح کرد: با توجه به دورتر شدن مسیر ارتباطی نورآباد به تهران و دیگر استانها و مشکلات کمبود سهمیه گازوئیل اتوبوس های برون شهری، پیگیری و اقدامات لازم جهت تخصیص سهمیه مناسب گازوئیل اتوبوس های برون شهری از طریق فرمانداری و شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی انجام خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه