اخبار داغ

در پی تعطیلی دوباره جایگاه های سوخت؛

ضرب الاجل ۲۴ساعته به شهرداری بروجرد برای تعیین تکلیف جایگاه های CNG

ضرب الاجل ۲۴ساعته به شهرداری بروجرد برای تعیین تکلیف جایگاه های CNG
جایگاه سوخت CNG برای چندمین بار تعطیل و سبب نارضایتی مردم و رانندگان تاکسی شده است که فرمانداری یک روز مهلت داده تا شهرداری این مشکل را تعیین تکلیف و برطرف کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک  از نیمه دوم سال گذشته تاکنون چندین بار جایگاه های سوخت CNG در بروجرد تعطیل شده و این کار سبب نارضایتی مردم و رانندگان تاکسی شده است به طوری که از چهار جایگاه سوخت CNG که زیر نظر شهرداری هستند سه جایگاه تعطیل و تنها یک جایگاه فعال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

این در حالیست که با تعطیلی سه جایگاه سوخت، ازدحام و صف طولانی در خیابان سید مصطفی بروجرد ایجاد شده تا جایی که که گاهی این صف تا نزدیکی چهار راه کشیده می شود و رانندگان تاکسی باید ساعتها برای سوخت گیری CNG در این صف منتظر بمانند.

,

 

,

متاسفانه این مشکل هر چند ماه یکبار رخ می دهد و تاکنون به صورت اساسی این مشکل حل نشده است و آخرین بار در بهمن ماه بود که دوباره جایگاه های سوخت حدود یک هفته تعطیل شدند و سبب سرگردانی رانندگان تاکسی و مردم شد.

,

 

,

Image result for ‫جایگاه های سی ان جی و صف های طولانی‬‎

, Image result for ‫جایگاه های سی ان جی و صف های طولانی‬‎,

 

,

آقای محمدی یکی ار رانندگان تاکسی در در گفت و گو با سفیرافلاک گفت: مدتهاست که این جایگاه ها مشکل دارند و هنوز برای رفع اساسی این مشکل اقدامی از سوی مسئولین مربوطه صورت نگرفته است.

, سفیرافلاک,

 

,

وی اضافه کرد: شغل من راننده تاکسی است ولی این تعطیلی جایگاه ها سبب شده تا هر روز حداقل یک یا 2 ساعت در این صف طولانی برای سوختگیری فرصت کار کردن را از دست بدهم.

,

 

,

به گفته وی از مسئولین انتظار داریم ما را درک کنند و برای رفع این مشکل و جلوگیری از ازدحام خودروها در این خیابان پر ترافیک فکری کنند.

,

 

,

این در حالیست که این بار فرمانداری به شهرداری 24 ساعت مهلت داده تا نسبت به تعیین تکلیف با پیمانکار اقدام کند.

,

 

,

مسعود فلاح معاون فرماندار در گفت و گو با سفیرافلاک اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون چندین بار جایگاه های سوخت CNG  در بروجرد تعطیلی و علاوه بر ناراضایتی مردم و رانندگان تاکسی، در رفت و آمد و تردد نیز مشکلاتی را ایجاد کرده است.

, سفیرافلاک,

 

,

وی اضافه کرد: بارها با پیمانکار صحبت کردیم و سعی کردیم دوباره جایگاه ها فعال شود اما قرارداد پیمانکار تمام شده ولی با توجه به مشکلات شهرداری، این مشکل هنوز برطرف نشده است.

,

 

,

Image result for ‫جایگاه های سی ان جی و صف های طولانی‬‎

, Image result for ‫جایگاه های سی ان جی و صف های طولانی‬‎,

 

,

به گفته وی روز گذشته نیز با شهرداری صحبت شده و نامه هم از سوی فرمانداری ارسال کردیم که اگر این مشکل ظرف 24 ساعت برطرف نشود، جایگاه های سوخت CNG از شهرداری گرفته می شود و به بخش خصوصی و یا شرکت نفت واگذار می شود.

,

 

,

فلاح تصریح کرد: تا فردا چهارشنبه به شهرداری فرصت داده شده تا مشکل جایگاه های سوخت را برطرف کند که انتظار می رود این مشکل هر چه سریعتر برطرف شود.

,

 

,

به هر حال انتظار می رود یکبار برای همیشه مشکل جایگاه های سوخت CNG در بروجرد برطرف شود تا هر چند ماه یکبار تعطیلی جایگاه های سوخت رانندگان تاکسی و مردم را کلافه نکند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه