اخبار داغ

مدیرکل تأمین مسکن کمیته امداد:

مسکن مددجویان سیل زده کمیته امداد تا پایان سال بازسازی می شود

مسکن مددجویان سیل زده کمیته امداد تا پایان سال بازسازی می شود
مدیرکل تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد گفت: پیش بینی می‌کنیم در استان های سیل زده در کشور 30 هزار واحد تخریبی داشته باشیم که به همت مسئولان و مردم تا پایان سال به اتمام می رسانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم بازیان، مدیرکل تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد در گفت و گو با سفیرافلاک اظهار داشت: مردم انقلابی و متدین پلدختر در این قضیه سیل از خود مقاومت جانانه نشان دادند و الحمدالله تلفات جانی نداشت و بالاخره سیل تمام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی افزود: همه تلاش می‌کنند مشکلاتی که به جهت مزارع، مسکن واسباب واثاثیه منزل برای مردم به وجود آمده، رفع شود و کمیته امداد نیز مصمم است در اولین فرصت احداث یا تعمیر مساکن تخریب شده را انجام دهد.

,

 

,

مدیرکل تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد بیان کرد: حضور نیروهای جهادی، بسیجی، طلاب قوت بخش مردم و مسئولان در این منطقه است، همه معتقدند این مصیبت را تبدیل به شور و نشاط کنند و این انسجامی که در مردم و مسئولان دیدیم سبب شادی مردم این شهرستان می شود.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) هم قول می‌دهد از هفته آینده عملیات مربوط به خود را آغاز کند، تصریح کرد: مسکن هایی بناست جا به جا شوند، در اولین فرصتی که مکان مناسب آنها مشخص شود ساخت مسکن مددجویان در دستور کار قرار می گیرد.

,

 

,

مدیرکل تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد بیان کرد: از همه تسهیلات دولت باید استفاده کنیم و از کمک های مکمل نیز برای تحصیل، اثاث، معیشت و اشتغال استفاده کنیم و مقدار تسهیلات بسته به مشکل و محل متفاوت است.

,

 

,

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم مسکن مقاوم بسازیم، عنوان کرد: پیش بینی می‌کنیم در استان های سیل زده در کشور 30 هزار واحد تخریبی داشته باشیم، که از این تعداد 20 هزار تعمیراتی و 10 هزار مسکن احداثی هستند و به همت مسئولان و مردم تا پایان سال به اتمام می رسانیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه