اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت دورود عنوان کرد؛

ارسال پنج کاروان کمک به مناطق سیل زده پلدختر

ارسال پنج کاروان کمک به مناطق سیل زده پلدختر
فرمانده ناحیه مقاومت دورود گفت: کاروان امروز ما شامل پنج دستگاه کامیون شامل اقلام مورد نیاز از دورود به شهرستان پلدختر و سپیددشت اعزام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سرهنگ کریم زینی وند، فرمانده ناحیه مقاومت دورود پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: مردم خوب و عزیز شهرستان دورود علیرغم اینکه خودشان نیز در موضوع سیل دچار آسیب شدند به محض رسیدن به یک وضعیت ثابت بلافاصله تمام مردم و دستگاه ها برای جمع آوری کمک و ارسال آن به مناطق سیل زده بقیه استان از جمله شهرستان پلدختر معمولان و سپیددشت دست به دست هم دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با اشاره به اینکه امروز چندمین کاروان ماست که برای کمک ارسال می‌کنیم، افزود: کاروان امروز ما شامل پنج دستگاه کامیون شامل نان، پوشک بچه، مواد بهداشتی، آب معدنی کنسرو، خرما، برنج، پتو، مواد شوینده، پوشاک، مواد غذایی و سایر اقلام مورد نیاز به شهرستان پلدختر و سپیددشت اعزام می شود.

,

 

,

 فرمانده ناحیه مقاومت دورود با اشاره به اینکه جمع آوری کمک تا مرحله نهایی و اعلام عدم نیاز در این شهرستان ادامه خواهد داشت، بیان کرد: علاوه بر کمک های غیر قدی کمک های نقدی نیز از طریق شمارتلفن‌های اعلام شده جمع آوری می‌شود و ارسال می شود و از مردم شهرستان دورود به جهت پشتیبانی خوبی که داشتند تشکر می‌کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه