اخبار داغ

بخشدار کوهنانی مطرح کرد؛

ضرورت پرداخت هزینه کامل تملک روستاهای منطقه رودبار

ضرورت پرداخت هزینه کامل تملک روستاهای منطقه رودبار
بخشدار کوهنانی گفت: اتفاق نظر همه مردم منطقه رودبار براین است که اینجا را ترک نمی‌کنیم مگر اینکه حق و حقوق ما با توجه به وضع موجود و کار شناسی جدید پرداخت شود و حق و حقوق مردم کامل پرداخت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یاسر فرهادی، بخش دار کوهنانی در  گفت و گو با سفیرافلاک اظهار داشت: بر اثر بارش باران و وقوع سیل متاسفانه خسارات زیادی به بخش کوهنانی وارد شد و تقریبا تمام پل ها و جاده های ارتباطی دچار آسیب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی با بیان اینکه اولویت ما این بود حداقل تردد را برای مردم ایجاد کنیم، افزود: با امکانات موجود، در کلیه بخش ها خسارات زیادی داشتیم، بر آورد خسارات را  به ستاد بحران شهرستان انتقال دادیم.

,

 

,

بخشدار کوهنانی عنوان کرد: مشکل اساسی ما بحث روستاهای منطقه رودبار است که بالا آمدن  تراز آب سد سبب شده جاده دسترسی و برخی روستاها زیر آب بروند.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: سطح آب با استعلامی که ما گرفته ایم از این هم بالاتر خواهد شد، خانه ها و منازل بیشتری را  غرق آب خواهد کرد و تنها راه ارتباطی ما با روستا از همان روزهای اول با قایق  انجام شد.

,

 

,

فرهادی تصریح کرد: هشت دستگاه قایق به منطقه اعزام شد و مشکلی نداریم  سعی در احداث راه دسترسی جایگزین داشتیم، چند دستگاه بلدوزر به ما دادند که اکنون یک دستگاه کار می‌کند، راه ارتباطی دو روستا را توانستیم برقرار کنیم هر چند مناسب نیست.

,

 

,

وی با باین اینکه بحث اصلی مردم نه غذا و نه جاده دسترسی است، افزود: اتفاق نظر همه مردم براین است که اینجا را ترک نمی‌کنیم مگر اینکه حق و حقوق ما با توجه به وضع موجود و کار شناسی جدید پرداخت شود و حق و حقوق مردم کامل پرداخت شود.

,

 

,

بخشدار کوهنانی تصریح کرد: اوضاع زندگی مردم به هم ریخته، امکانات کم است،مردم مشکلات شدید دارند، رسیدگی ما کامل نیست، آب و برق قطع است و زندگی مردم روی زمین مانده است.

,

 

,

وی گفت: خواهشمندم در اسرع وقت به این مشکل رسیدگی کنند و این موضوع را در سیکل اداری طولانی مدت قرار نگیرند.

,

 

,

فرهادی گفت: اعتبار تملک روستای چم شیر که رو به روی ما قرار دارد تامین شده اما برای روستاهای منطقه رودبار تا کنون کاری نشده است و خواستار رسیدگی هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه