اخبار داغ

جشن بزرگ کارگری در قرچک برگزار می‌شود/تجلیل از زحمات کارگران تلاشگر نمونه

جشن بزرگ کارگری در قرچک برگزار می‌شود/تجلیل از زحمات کارگران تلاشگر نمونه
شهردار قرچک از برگزاری جشن بزرگ کارگری باهدف تجلیل از کارگران زحمت‌کش و تلاشگر شهرداری قرچک در روز 11 اردیبهشت روز کارگر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه خبری تهران نیوز، محسن خرمی شریف صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشن روز کارگر اظهار داشت: کارگران، نیروی محرکه هر نهادها و سازمان هستند و مجموعه مدیریت شهری قرچک لازم می‌داند با تقدیر از این عزیزان، گوشه‌ای از زحمات و سختی‌های کارگران را جبران نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی افزود: این جشن هم‌زمان با ۱۱ اردیبهشت روز کارگر و به‌پاس قدردانی از تلاش‌های کارگران زحمت‌کش مجموعه مدیریت شهری و باهدف اینکه کارگران در یک روز در کنار خانواده به خوشی سپری کنند این جشن برگزار می‌شود.
این مدیر شهری خاطرنشان کرد: هم‌زمان با روز جهانی کارگر، مراسم جشن بزرگ کارگری با حضور گسترده و پرشور کارگران در ورزشگاه هفت‌تیر برگزار خواهد شد و از تعدادی از کارگران تلاشگر نمونه تجلیل به عمل خواهد آمد.
خرمی شریف گفت: این جشن برای دومین بار با حضور هنرمندان و مجری مطرح کشور با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح برای خانواده‌های کارگران عزیز شهرداری با حضور مسؤولین شهرستان برگزار خواهد شد.
شهردار قرچک در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت شهری قرچک همیشه سعی داشته است که در جهت رفاه حال کارگران تلاش کند و بنده به نوبه خود هر چه در توان داشته باشم برای این عزیزان که زحمات بسیاری جهت خدمت به مردم می‌کشند انجام خواهم داد.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه