اخبار داغ

فرماندار شهرستان حاجی آباد:

بازگشایی راه ارتباطی محور احمدی به حاجی آباد/بیشترین خسارت بارندگی به بخش کشاورزی و راه های روستایی

بازگشایی راه ارتباطی محور احمدی به حاجی آباد/بیشترین خسارت بارندگی به بخش کشاورزی و راه های روستایی
فرماندار شهرستان حاجی آباد از بازگشایی جاده موصلاتی بخش احمدی به شهرستان که در بارندگی های اخیر مسدود شده بود خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ جهانگیری، فرماندار شهرستان حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مسیر حاجی آباد به احمدی به علت طغیان رودخانه  و ریزش کوه مسدود شده که نیرو‌های امدادی این مسیر را بازگشایی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: راه ارتباطی ۵۰ روستای بخش احمدی به مرکز شهرستان هم مسدود شده و تلاش‌ها برای بازگشایی مسیر‌ها ادامه دارد و مردم برای دسترسی به مرکز شهرستان می‌توانند از جاده ارزوئیه به عنوان جایگزین تردد کنند.

,

, ,

فرماندار شهرستان حاجی آباد عنوان کرد: برخی از روستا‌ها و بخش‌هایی از شهر حاجی آباد در بارندگی های اخیر هم دچار آبگرفتگی شده  که خوشبختانه مشکل آبگرفتگی به کمک نیروهای هلال احمر ، شهرداری و بسیج حل شده و در حال حاضر مردم مشکل خاصی ندارند و وضعیت شهرستان و روستاههای اطراف عادی می باشد.

,

جهانگیری افزود: به جز قطعی آب در دو روستای طارم و هاشم آباد خطوط تلفن و شبکه‌های آب و برق در تمام نقاط وصل است.

,

, ,

وی با بیان اینکه بارندگی های اخیر باعث آبگیری سدهای فرغوئیه و سد حاجی آباد و دیگر سدهای شهرستان شده ولی متاسفانه خسارت های زیادی به بخش کشاورزی وارد کرده است.

,

فرماندار حاجی آباد خاطر نشان کرد: با توجه به حجم زیاد خسارت در بخش های راه های روستایی و بخش کشاوری و منازل روستایی هنوز کارشناسان ما در حال ارزیابی خسارت می باشند و هنوز از خسارت وارد شده به بخش های زیربنایی و کشاورزی آماری در دست نداریم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه