اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

زمینه آزادی 27 محکوم جرایم مالی و غیر‌عمد از زندان زنجان فراهم شد

زمینه آزادی 27 محکوم جرایم مالی و غیر‌عمد از زندان زنجان فراهم شد
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: از محل کمک‌های مردمی و نیکوکاران استان زنجان زمینه آزادی 27 محکوم جرایم مالی و غیرعمد از زندان فراهم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی امروز در نخستین جلسه ستاد دیه استان ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای انجام شده از طرف اعضای ستاد برای اتخاذ برنامه‌ها و تصمیمات اثر گذار برای افزایش جذب کمک‌های مردمی خصوصا کمک‌های افراد نیکوکار برای آزادی محکومین مالی در سال گذشته اظهار داشت: با همه این تلاشها و اقدامات ضروری است این میزان فعالیت و کمک‌ها در سال جدید ارتقاء یابد‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزیهای انجام شده در سال جدید تعداد جشن‌های گلریزان استان زنجان در ماه مبارک رمضان از چهار شهرستان به 8 شهرستان افزایش یافت و بایستی از همه ظرفیتها و کمک‌های افراد نیکو کار‌، صاحبان صنایع‌، معادن و سایر افراد متمکن مالی برای آزادی محکومین مالی و غیرعمد از زندان فراهم شود ابراز کرد: تحقق این امر نیاز به عزم و تلاشی مضاعف است، امیدواریم با این اقدامات شاهد افزایش میزان کمک‌ها در این شهرستانها باشیم.

,

رئیس شورای قضایی استان زنجان خاطر نشان کرد‌: با تصویب اعضای ستاد دیه استان از محل کمک‌های مردمی و نیکوکاران استان زنجان زمینه آزادی تعداد 27 نفر از محکومین مالی و غیرعمد زیر 150 میلیون ریال با پرداخت بدهیشان تا پایان این هفته فراهم خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه این اقدام و تصمیمی بسیار ارزشمند برای کاهش آمار زندانیان جرایم کم اهمیت و البته مالی است افزود: در سال 97 تعداد 184 نفر از محکومین مالی و غیرعمد شامل 10 نفر خانم و 174 آقا از زندان آزاد شدند.

,

صادقی‌نیارکی بیان کرد: این تعداد زندانیان با کل بدهی 237 میلیارد و 780 میلیون ریال در قالب پرداخت تسهیلات، گذشت شکات، آورده محکومین، کمک‌های ستاد دیه کشور و استان و پرداخت بیمه از زندان آزاد شدند.

,

لازم به ذکر است در ادامه این جلسه تعدادی از پرونده‌های زندانیان جرایم مالی و غیرعمد که درخواست مساعدت و تسهیلات کرده بودند بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه