اخبار داغ

واکنش جالب یک فعال سیاسی به عکس های سلفی و مدیران دوربینی!

واکنش جالب یک فعال سیاسی به عکس های سلفی و مدیران دوربینی!
فعال سیاسی و فرماندار اسبق کهگیلویه: مدیر رسانه ای بودن با دوربینی بودن متفاوت است و امید که مدیران بیش از گذشته رسانه ای شوند و پاسخگوی عملکرد خود باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس فعال سیاسی و فرماندار اسبق کهگیلویه طی یادداشتی نوشت:حضور و فعالیت در فضای مجازی برای همه بویژه مدیران بمنظور گزارش دهی ازعملکرد خود به مردم از ضروریات امروز جامعه ماست .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
 
,
 
,
 
,
ابراهیم جعفری افزود:اما صفحات مجازی بعضی از مدیران استان را که مشاهده میکنیم، تعجب می کنیم که چطور فردی با این خصوصیت از تصمیم گیران استان و شهرستان است .
,
 
,
 
,
 
,
 
,
وی افزود:آنها به بهانه های مختلف تصاویری از خود به اشتراک می گذارند که هیچ اثرمثبتی که بر بیننده آن نمی گذارد، بلکه شأن و جایگاه مدیریتی او را زیر سوال می برد .
,
 
,
 
,
 
,
وی به نوع تصویربرداری اشاره کرد و در ادامه گفت:گویا فقط برای عکس گرفتن درجلسه ای حاضرشده اند و یا بازدیدی داشته اند و گاهی عکس سلفی می گیرند و زمانی دیگر با کمک دوستان وهمکاران لحظات را ثبت می کنند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
این فعال سیاسی افزود:جالب تر آنکه حتی دوجمله درمورد اصل موضوع و مباحث مطروحه در جلسه یا بازدید نمی نویسند .
,
 
,
 
,
 
,
جعفری در ادامه بیان کرد:آنها همان کسانی هستند که در طول سال حتی یک بار نشست خبری نمی گذارند و کمترین ارتباط را با اصحاب رسانه دارند .
,
 
,
 
,
 
,
 
,
وی با اشاره به مدیریت رسانه ای گفت:مدیر رسانه ای بودن با دوربینی بودن متفاوت است و امید که مدیران بیش از گذشته رسانه ای شوند و پاسخگوی عملکرد خود باشند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه